top of page

חופשת קיץ/ יהודה דונט

המראה הבולט ליד האצטדיון בנתניה לפני המשחק היה ילדים בצד הצהוב ואוהדי חדרה לבושים בצבעי האדום שחור של קבוצתם. שמבחינתם אין הרבה הבדל בין משחק שלא קובע אפילו לגביע הטוטו לבין משחק רגיל- יש משחק של חדרה וזאת סיבה למסיבה.

בתוך האצטדיון הכמעט ריק היו אוהדים של שתי הקבוצות. אמנם קצת אוהדים, אבל מהזן היותר אדוק, אלו שמגיעים לעודד גם בגביע הטוטו וזה בלט לאורך כל הערב. קולם של האוהדים משני הקבוצות לא הפסיק להישמע ולתת אוירה נהדרת.


הקהל האדום-שחור של הפועל חדרה. צילם: יהודה דונט

הפועל חדרה, שחסרה את הקפטן מנשה זלקה ,סיפקה לנו הפתעה מרעננת בדמות סרט הקפטן על זרעו של מי שכמעט עבר להפועל ת"א, לוסיו מרינו .

הקבוצה האורחת שמצדה חסרה גם היא את הקפטן שלה , אלמוג כהן, ידעה שניצחון יכול להעלות אותה לחצי הצליחה להגיע למצבים, אבל זה בהחלט לא היה היום של גיא מלמד שהחמיץ פעמיים כבר בדקות הפתיחה ולא בפעם האחרונה במשחק . אבל אלו היו אירועים ממש נדירים וברוב הזמן המשחק היה נראה כמו כביש חד סטרי עם מכוניות שחונות בדרך- משחק מנומנם כאשר שחקנים עומדים וכדור שמתגלל באיטיות פעם פה ופעם שם.


בחדרה בלטו פוצ'יבה בקישור וגולדנברג בהגנה. אוסטין אג'ידה לא היה ביום הכי טוב שלו ובמהלך המשחק יצא הענק הניגרי כמה וכמה יציאות תמוהות שבוודאי לא הוסיפו לו נקודות במאבק על אפודת השוער מול אוחיון.

אבל באופן כללי, הצליחה חדרה להרוג את המשחק היצירתי של נתניה, שנכנעה ללא תנאי מול תוכנית המשחק של גוטמן .


המחצית השנייה יצאה לדרך ולמרבה ההפתעה שני הקבוצות לא עשו חילופים. בתחילת החצי השני, זה היה נראה המשך ישיר למחצית הראשונה שהשוני היחיד הוא הצדדים שהתחלפו ( או שהשלט של החד סיטרי עבר צד).

אבל קניגובסקי דאג להעיר את המשחק לזמן קצר עם הגבהה מעולה לכיונו של אביב אברהם שנגח אל עבר שגיב סולומון הצעיר לעלות על הלוח ככובש שער עצמי.


מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה

נתניה יכלה להמשיך במומנטום ובקלות להרוג את המשחק אבל לא עשתה זאת כשהשיא היה החמצת ענק נוספת של גיא מלמד באחד על אחד מול אג'ידה. ההרגשה של שיעמום ודיכאון אפפה כל אדם שישב ביציעי האצטדיון הנחמד בנתניה וחשב לעצמו מתי, מתי יהיה שלושה פסים רצופים במשחק הזה .

הגדילו לעשות חלק מאוהדי חדרה שפצחו בקריאות "תתפטר" המסורתיות לכיונו של המאמן החדש שלהם אורי גוטמן.

אליאל פרץ, שלא רצה לאכזב את יושבי האצטדיון הזכיר לכולם בדקה ה-89 למה הם כל כך אוהבים כדורגל , בבעיטה נהדרת בשתי נגעיות מ-18 מטר , הפציץ את שערו של כרמי והשווה ל 1-1.

דווקא בתוספת הזמן של המשחק, חדרה יכלה להכריע את המשחק כאשר יונתן לוי חטף ליובל שדה, שנשאר שחקן אחרון, אבל לא הצליח לגבור על רז כרמי המעולה ובעקבות דקות הסיום חדרה הצליחה אפילו לצאת מהמשחק בהרגשת אכזבה קלה.


חלוקת נקודות בנתניה. צילום: יהודה דונט


מאמן מכבי נתניה, שי ברדה, ניתח את המשחק ואמר:" לא מצאנו פתרונות למשחק של חדרה והיינו חייבים להרוג את המשחק. לא היינו מספיק יצרתיים, השחקנים החסרים זה לא תירוץ. יש 24 שחקנים במכבי נתניה וכל אחד צריך לדעת לעלות בכל רגע נתון. בסיכום, לא הגיע לנו יותר מנקודה."


מאמנה של חדרה אורי גוטמן בחר להחמיא לשחקניו כשאמר:" תמיד כיף לראות שהשחקנים לא מותרים על המשחק. המטרה הייתה לשמור על אג'ידה והם יישמו את זה. עוד טיפה קפצנו מדרגה היום הייתה חסרה לנו יכולת אישית טובה של שחקן." עוד אמר גוטמן והרגיע את אוהדי הקבוצה:"לוסיו ישאר חד משמעית בחדרה. סרט הקפטן מגיע לו."


חגי גולדנברג, שהצטרף לאחרונה לחדרה אמר :"אנחנו צעד אחרי צעד מכינים את עצמנו לליגה. לאט לאט נתחיל להראות כדורגל יותר חיובי. קודם כל לא לספוג, אחר כך נשפר את ההתקפה. אנחנו סומכים על אורי.שיחקתי בקרייה מגן ובלםת בניתיים אשחק כבלם ימין. אני מרגיש בסדר גמור כי זה בחמישה שחקני הגנה סוג של מגן מחפה .אי אפשר להסביר את העוצמה של המשפחה כאן עד שאתה מגיע."


ניכר להרגיש כי הראיון הסתיים באופטימיות... רק שתישאר אצל כולם גם עד המחזור העשירי.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


73 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page