top of page

חיים סילבס פוטר, אלישע לוי יחליפו / שחר גנון

רעידת אדמה בהפועל חיפה: יואב כץ קיבל החלטה להיפרד מסילבס, אחרי ההפסד המחריד 3:1 לבני יהודה. המאמן הותיק יאמן את קבוצתו השלישית העונה וינסה להשאיר את המועדון מהכרמל בליגה, עם 15 נקודות בקופה.


שעות לא קלות עוברות על הפועל חיפה. עד לפני כמה שבועות, במועדון נלחמו על מקום בפלייאוף העליון. לאחר שהקבוצה מהכרמל לא הצליחה במשימה זו בניגוד לעונה שעברה, אתמול (ראשון) היא פתחה את מאבק הירידה מחדש כאשר נכנעה 3:1 לנועלת הטבלה והסתבכה בתחתית, ומאמן הקבוצה חיים סילבס שילם על כך. במועדון הוחלט על סיום הקשר עם סילבס בשיחה לילית עם הבעלים יואב כץ.


אפשר היה להרגיש את אווירת המצב לקראת שריקת הסיום, על רקע קריאות הקהל שקורא למאמן להתפטר עקב מצבה הקשה של הקבוצה. "חיים בן אדם טוב, אבל הצעד הזה לא הפתיע אף אחד – בטח אחרי שבני יהודה פירקה אותנו" הסביר אחד השחקנים.


לא מספיק טובים. האדומים היו חייבים זעזוע (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של בני יהודה תל אביב)



סילבס מונה למאמן הקבוצה כמעט לפני שנתיים, ב-18 לאפריל 2019, ואף הגיע איתה לפלייאוף העליון בעונת 19/20. העונה הוא עומד על מאזן של 7 נצחונות מתוך 27 משחקים בליגה בלבד, כאשר היא סופגת את כמות השערים הגדולה ביותר עד כה (40). האדומים ניצבים במקום העשירי, 5 נקודות מעל הקו האדום עם אותו מספר נקודות כמו הפועל תל אביב ובני סכנין עם 30 נקודות, כשאר מתחתם הפועל כפ"ס ובני יהודה שמשיגה ניצחון חשוב כהתחלה במסע ההישרדות שלה.


ביחד עם זאת, אלישע לוי, שהספיק לאמן העונה גם את בני יהודה וגם את הפועל כפ"ס, מונה הבוקר למאמן הקבוצה. תחילה זה היה נראה שהבעלים יואב כץ כיוון למנות את עוזר המאמן מאיר בן מרגי למאמן עד תום העונה, אך בסופו של דבר הוחלט למנות את המאמן בן ה-63, שיאמן את קבוצתו השלישית רק העונה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page