top of page

חיפה ופליאוף, תמיד אותו סיפור / רקאן חייר

מכבי חיפה נפגשה בשבת האחרונה עם מכבי פ"ת ואיבדה שתי נקודות חשובות במרוץ לאליפות. נכון לכרגע, הפער הוא נקודה אחת לטובת מכבי תל אביב.


הבעיה היותר רצינית שמכבי חיפה בשנה שנייה ברציפות לא מצליחה לנצח במשחק הפתיחה של הפלייאוף, וזה תיקו ראשון אחרי 6 הפסידים רצופים במשחק פתיחה של פלייאוף, כלומר היא לא הצליחה לנצח בשבעת משחקי פתיחה לפליאוף העליון .


למכבי חיפה לא ממש הגיע להפסיד בשבת - הם שחקו טוב בסך הכל, אבל עם קבוצה קשה כמו מכבי פתח תקווה לא היה חיים קלים והם ידעו להסתגר ולא לספוג, ועם הופעה חלומית של ינקו החניכים של בכר איבדו 2 נקודות סופר חשובות לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב בשלישי הקרוב.


מה קורה במשחק הראשון של הפליאוף? (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה)



אולי זה התחיל להיות משהו בראש של השחקנים , הם היו טובים אבל ראינו תחילת מחצית שניה רדומה מהירוקים וזה עלה להם בגול של ליאל עבדה המצוין, שבסוף קבע תוצאה ושילמו מחיר יקר, נכון שהכול עדיין פתוח אבל 3 נקודות במשחק הפתיחה היו נותנים דחיפה משמעותית לקבוצה מהכרמל.


מכבי חיפה תנסה לחזור לצמרת כבר ביום שלישי נגד היריבה הישירה שלה במאבק האליפות, מכבי תל אביב עם ניצחון מתוק על באר שבע תגיע למשחק בסמי עופר עם אנרגיות חיוביות, ניצחון של מכבי תל אביב יריץ אותם לעבר התואר בפער של 4 נקודות.


ברק בכר חייב ללמוד מהמשחק הקודם ולדעת לסיים משחקים כמו שצריך ולא להסתפק בהבקעת שער אחד, ראינו שחיפה התחילה לשחק רק אחרי השער של מכבי פ"ת וזה היה מאוחר, וכדי לנצח את מכבי אתה צריך לעקוץ ולשחק בקצב גבוה כל 90 הדקות.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page