top of page

חלומות לחוד ומציאות לחוד/ דניאלה מזרחי

האדומים מחיפה ידעו לפני המשחק שניצחון שלהם והפסד של קריית שמונה יעלה אותם לחצי הגמר.


כבר בתחילת המשחק ניכר היה שחיפה הגיעה במטרה לנצח ופתחה בסערה ותוך שתי דקות הבקיע החלוץ הלוהטת אלמוג בוזגלו.


בניגוד למשחקם בשבוע שעבר שגילו יוזמה ועלו למחצית המגרש של היריבה , עשה רושם שלאחר השער נכנסו האדומים לשאננות וככל שחלף הזמן, חדרה שנכנסה להלם מהגול , התאוששה והחלה לפתח התקפות שהסתיימו בהחמצות ,שהאחרונה שבהן הייתה בדקה ה- 45.


צילום: דניאלה מזרחי

כאשר החלוץ גורג׳ פוצ׳יבה , בעט בעיטה אדירה לשער וסחט הצלה יפיפייה של שוער האדומים יסמין בוריץ׳, שהראה ניצוצות של שוער ברמה גבוהה והדף מספר בעיטות והציל את חיפה מתבוסה .

במחצית שנייה, חדרה עלתה למגרש במטרה לתרגם את ההחמצות שהיו לה לקראת סיום המחצית הראשונה לשערים .

שער השוויון הובקע בדקה ה-71 מפנדל של לוסיו ,שקודם לכן בעט לכיוון השער ובלילתי עצר את הכדור בידו . חדרה המשיכה ללחוץ והאדומים נעלמו .


שחקני חדרה חוגגים עם הקהל בסיום המשחק. צילום: דניאלה מזרחי

דקה 77 שוב בעיטה אדירה של לוסיו, שסחט הצלה אדירה של שוער האדומים ,ללא ספק בעמדה השוער אין לחיפה בעיה.

דקה 83 גול יפיפה של אלון דרעי שניכנס כמחליף ,כדור שעף לכיוונו , הרים את הרגל לבעיטת יעף אדירה שהמשיכה לכיוון השער ולשוער לא נותר אלא להוציא את הכדור מהשער .2-1 ללבנים .


כותבת הטור הינה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page