top of page

חלומות מתגשמים באיטליה / ינאי גמליאל

אחת השאלות הנפוצות בקרב ילדים היא "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?". חלקם יגידו רופאים, חלקם ירצו להיות זמרים וחלקם יענו שברצונם להיות כדורגלנים. כמובן שהפער בין התשובה בגיל צעיר, למציאות במשך השנים הוא די גדול. חלומות משתנים, החיים מובילים אותנו למקומות שלא ציפינו, אך יש יחידי סגולה שחלומם מגיל ינקות, הופך למציאות. כזה הוא סנדרו טונאלי, שחקן מילאן החדש שהגשים את חלום ילדותו והפך למאושר באדם.

כ-50 ק"מ מהסן-סירו, בעיר לודי שבצפון איטליה, נולד מגשים החלומות שלנו. אחת המסורות באזור גיאוגרפי זה, היא השארת מכתב ללוצ'יה הקדושה לפני יום חגה, ובו הם מבקשים מתנה בה הם חפצים. סנדרו הילד, שהיה אוהד מילאן מושבע, ביקש מדים של קבוצתו האהובה עם הספרה 8, חולצה אותה לבש אלילו של הילד, ג'נארו גאטוזו.

טונאלי ערך את הופעת הבכורה שלו בברשיה בשנת 2017. השחקן, שבמקביל שיחק בנבחרות הצעירות של איטליה, הרשים וקיבל כינוי מאוד מחייב, ''אנדראה פירלו הבא''. כינוי זה הגיע הן מהעובדה שפירלו גדל בברשיה, והן מסגנון המשחק הדומה של השניים. יש לציין, שכמו פירלו, גם טונאלי מתהדר ברעמת שיער מרשימה. לאחר הופעת הבכורה בנבחרת איטליה, נשאל טונאלי לגבי ההשוואות והכינויים אותם הוא מקבל. "קשה לענות על השאלה, אבל על המגרש אני יותר כמו גאטוזו", אמר השחקן הצעיר, ובכך שמר אמונים לאליל נעוריו.


סנדרון טונאלי (מתוף דף הפייסבוק האישי של Sandro Tonali)



הקשר הצעיר הוכיח את כישרונו בעונת הבכורה שלו בסרייה א', ושמו החל להירשם בפנקסי המועדונים הגדולים ביותר בעולם. הצעות רבות הגיעו לבעלי ברשיה שמצידו, לא היה מוכן למכור את היהלום. כל קבוצות הצמרת בארץ המגף, הצעות מאנגליה ומצרפת, כולם רצו להניח את ידם על הקשר הצעיר של ברשיה. את סנדרו כאמור, עניין דבר אחד בלבד, המדים של מילאן. בשבוע שעבר נפל הפור, וסנדרו חתם רשמית לעונת השאלה במדי הרוסונרי, עם אופציה לרכישת השחקן בסוף העונה.

לאחר שהגשים טונאלי את חלומו וחתם במילאן, נותר עוד דבר אחד בשביל שהסיפור יהיה מושלם. מילאן החליטה להעניק לקשר הצעיר את הספרה 8 המחייבת, אך טונאלי רצה לוודא שדבר זה מקובל על אלילו. עם חשש קל, ביראת כבוד, התקשר סנדרו הצעיר לגאטוזו, וביקש את אישורו לענוד את הספרה אותה הוא לבש 13 שנים באדום- שחור. עם המון קלאס, כמובן שהסכים מאמנה של נאפולי בהווה. כעת, כל קצוות הסיפור הושלמו, וחלומו של הילד מלודי הופך למציאות.

סיפורו של סנדרו טונאלי הוא השראה לכל אותם ילדים שרוצים להגשים את חלומם. נער שמגיע מעיר המכילה כ-45,000 תושבים בלבד, מצליח לעשות את מה שרבים מילדי צפון איטליה חולמים, וחותם באחת הקבוצות הטובות בעולם. הקשר בן ה-20, הפך בן רגע לאחד השחקנים המדוברים באיטליה לקראת העונה הקרובה. יש להניח, שאותה סנטה לוצ'יה שהגשימה חלום לטונאלי, תקבל המון מכתבים ביום חגה הקרוב.





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

30 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page