top of page

חמוץ מתוק/ שלמה אמרה

נחנו , התכוננו , התגעגענו , התרגשנו , והיום הגיע השריקה לה חיכינו . היום ( שבת ) נפתחה לה רשמית ליגת הבורסה לניירות ערך , כשאת הופעת הבכורה באצטדיון נתניה אירחה הפועל חדרה את מ.ס. אשדוד לעיני 550 צופים ביציעים למחזור הראשון של העונה .


המארחת הגיעה לאחר שינויים רבים בקבוצה ובראשם העזיבה של המאמן ניסו אביטן לאחר הצלחה אדירה בחדרה , כשכמובן סיימה בפלייאוף העליון בעונה החולפת . מי שהחליף אותו הוא אורי גוטמן , המאמן הצעיר שכבר הספיק לקבל ביקורות, אך עדיין מנסה לבנות קבוצה שתשרוד בליגה .


צילום: שלמה אמרה


מאידך, הקבוצה של ג'קי בן זקן הגיעה לאחר עונה קשה בעונה החולפת, כאשר שרדה במשחק האחרון בליגה , לקבוצה מעיר הנמל ציפיות ומטרות שונות העונה. שהעונה הקבוצה נבנתה בצורה חזקה , יחד עם זה אצל החניכים של רוני אוואט תחושה של משהו חדש במועדון נבנה . כבר בדקות הראשונות היה אפשר לראות את השליטה והעליונות של אשדוד על הדשא כאשר מרכז השדה של אשדוד היה דומיננטי יותר בדקות הללו אך למרות זאת לא יצרה מצבים מסוכנים לשער של אוסטין אג'ידה . ורק בדקה ה-28 נבעט הכדור הראשון למסגרת כאשר שגיב יחזקאל ניסה את מזלו . הקבוצה של ג'קי המשיכה להראות דומיננטיות והבעיטה השנייה למסגרת כבר הייתה בפנים לאחר שמהלך קבוצתי נגמר בבעיטה של שלומי אזולאי ברשת . אזולאי שממשיך בכושר הטוב שלו כמו לקבוצה ממשחקי ההכנה איבדו לאחר השער את המומנטום, האדומים מחדרה השתלטו על המשחק אבל לא יצרו שום דבר מסוכן , מה שאומר שחניכיו של גוטמן ירדו לחדר הלבשה בפיגור 1-0.


קהל הפועל חדרה שהגיע לפתיחת העונה. צילום: שלמה אמרה


חדרה עלתה למחצית השנייה כשהיא רוצה את השוויון המהיר, מאידך הקבוצה מהנמל נראתה שלא חזרה עדיין מחדר הלבשה ונענשה עם שער השוויון של החלוץ הברזיליאי לוסיו שמאזן ל1-1 בדקה ה- 60 . לפני השער תכנן אוואט לבצע חילוף הגנתי אך לאחר שער השוויון החליט לעבות את החלק ההתקפי בכדי להחזיר את היתרון בחזרה , וכמעט זה גם קרה בדקה ה- 70 לאחר שבנצי מושל המחליף מוצא את שלומי אזולאי ברחבה האחרון בועט לקורה שמשם המשיך לגוזלן שממטרים ספורים מצליח להחמיץ לאחר שהכדור נהדף מקו השער ובעצם החלוץ רושם את החמצת המשחק שמבשרת בעצם על סיפור המשחק , שהאורחת יוצאת עם תחושת החמצה גדולה .



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page