top of page

חסר הכהן / ניב שדה

עונת 2020/21 של מכבי תל אביב היא העונה עם הרבה פחות יציבות, ביטחון וריכוז מאשר שתי העונות האחרונות ואפשר להבין שעל פי המשחקים של השנה אפשר להסתמך בעיקר על שחקן אחד ששמו יונחן כהן. צריך לראות ולהבין במשחקים של הקבוצה הבכירה של תל אביב שהחלוץ הצהוב הוא מעבר למספרים, הוא גם שותף בכל מחזורי הליגה עד כה והיה לבורג משמעותי גם אצל יורגוס דוניס וגם אצל פטריק ואן לוון. הוא גם עושה הרבה מאוד פעמים כניסות עומק, מייצר התקפות רבות לקבוצתו ומוכיח כמה הוא משמעותי, חשוב ומייצר עניין ואיכות למען הקבוצה.


השחקן בן ה-24 מספק עונה מדהימה כל פי קצב שערים והבישולים (8 שערים, 5 בישולים והוא מלך הבישולים של הקבוצה והליגה הישראלית) ואין אף שחקן שמבחינת מספרים בקנה מידה ישראלי בליגה שמגיע למספרים הללו.


האלופה המכהנת נגד האלופה הבאה? הערב, נדע (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל)



במשחק האחרון של הדרבי צהובות (מכבי תל אביב נגד מכבי נתניה) הקבוצה שבמקום השני ניצחה 1:3 די משכנע וחשוב. אבל הדבר הכי גרוע שקרה באותו משחק הוא שיונתן כהן נפצע ועל פי הימים האחרונים אפשר להבין שבמשחק העונה נגד מכבי חיפה הוא לא ישחק. פה מאמן איכותי ויצירתי חייב להבין שהוא צריך להשתמש בכמה שחקנים שידעו לספק את הסחורה במקום החלוץ הפצוע שלא יהיה למשחק הכי חשוב של העונה וגם למשחקים הקרובים.


חשוב לציין שיש שחקנים שיכולים להוות תחליף מספיק טוב לחלוץ הפצוע כמו: מתן חוזז, אילון אלמוג, אדוארד גררו. אותם שמות שציינתי הם שחקנים רעבים מאוד לדקות שאותן הם מקבלים מעט העונה ורוצים מאוד להוכיח שיש להם מקום בהרכב של הקבוצה ואולי גם יצליחו לקבל מקום בהרכב באופן קבוע במקומו של השחקן הפצוע.


הערב, אנחנו נראה איך קבוצתו של כהן תסתדר בלעדיו ותראה כמה אופי, חכמה, כישרון ורעב יש למכבי תל אביב שתתמודד מול הנמסיס שלה, שהייתה רגילה להיות מעליה בטבלה בתשע השנים האחרונות. הפעם, דווקא, היא בפוזיציה אחרת, בתקופה אחרת, בעונה אחרת ועם סגל שונה שמאיים על מכבי חיפה במאבק האליפות.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page