top of page

חצי חצי/ דודו עזרא

אומנם היכולת הייתה של תחילת עונה, אך הקצב היה לא רע ולעיתים טוב, אך את ההצגה גנבו אוהדי שני הקבוצות וביחד עם בלומפילד המחודש סיפקו אווירה מחשמלת ומשחק עם המון נקודות אור.


זה הסתיים 0-0 ועם מעט מידי מצבי הבקעה, אך המשחק אתמול בין הפועל תל-אביב למכבי נתניה היה המשך למחזור פתיחה מפתיע לטובה ומעודד לקראת המשך. מחצית ראשונה בשליטה של הצהובים-שחורים, שעלו למחצית השנייה עייפים וראו איך האדומים לוקחים את השליטה אליהם, ומנסים להכריע את המשחק בדקות האחרונות.


קהל אוהדי הפועל ת"א. אווירה מחשמלת. צילום דודו עזרא

הקבוצה מעיר היהלומים הציגה משחק פושר, אך במחצית הראשונה כשעוד היו רעננים זה נראה טוב, כשאלמוג כהן, הסמל המנוסה לקח פיקוד במרכז השדה, ניהל את המשחק בתבונה וביחד עם גבי קניקובסקי הנמרץ ניסה להוציא את קבוצתו במהירות קדימה. במחצית השנייה חולשתה של נתניה נחשפה, וכשהכוכבים הוחלפו בשל עייפותם היא נראתה אנמית וחסרת מעוף, כמי שמחכה לסיים את המשחק הראשון של העונה ומסתיים עם נקודה.


קהל אוהדי מכבי נתניה אמש. צילום: דודו עזרא


הקבוצה הביתית אומנם הייתה פחות איכותית, אך ניסו אביטן שאמר בסיום המשחק שהקבוצה עדיין מחפשת רכש בשני צידי המגרש, יכול להיות מעודד מהמחצית השנייה של שחקניו, שהפגינו המון אנרגיות ומשחק לחץ גבוהה שמנע מנתניה ולו לחשוב על התקפה. בהפועל תל אביב יצטרכו לעשות חושבים איפה החיזוק ההתקפי צריך להגיע, כשהכל הולך קשה מקדימה ונראה שחסר ברק, שחקן שיעשה את היש מאין, חומר למשבה לצוות המקצועי של הפועל תל-אביב.


מילה על האווירה שהייתה מחשמלת לפרקים. בלומפילד המחודש הוא אצטדיון כדורגל מודרני שמתאים לליגה הישראלית, וביחד עם תצוגת עידוד של שני מחנות האוהדים ובמיוחד של אוהדי הפועל, שהזכירו לנו שכשהם מרוכזים בלעודד את קבוצתם ,הם עושים זאת נפלא.








כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page