top of page

יהלום מלוטש/ סולומון אלמנך

החלוץ של היהלומים לא מפסיק לחורר רשתות. בצ'ראי נמצא בתקופת שיא הוא הבקיע אתמול את שערו ה-13 בכל המסגרות . יש לו עשרה שערים בליגה,כשהוא כובש שבעה מחזורי הליגה האחרונים ברצף (!) ועוד שלושה שערי גביע חשובים.

זה אמנם נשמע הזוי, אבל החלוץ החם של הליגה לא שיחק כדורגל במשך שמונה חודשים עד שנתניה שמה עליו את יד.

היהלום התחילו את העונה רע מאוד בלשון המעטה .זה התחיל במחזור הראשון עם הפסד כואב 5:0 להפועל חיפה וזה נמשך עם ארבעה משחקים נוספים ללא ניצחון . דראפיץ' לא מצא פתרון ועלה בכל מחזור עם הרכב שונה. במחזור ה-5 מול אשדוד דראפיץ העלה להרכב את המונטנגרי בצ'ראי שהחזיר לו עם צמד . המשחק הסתיים 4:1 גדול לנתניה . מאז שפאטוס עלה להרכב הכל כבר היסטוריה. לעיתים נדמה שהחלוץ הלוהט הוא השחקן ששידרג את מכבי נתניה עד למקום השני בטבלה ועל הדרך, חצי גמר גביע המדינה .אחרי המהלך המפורסם והכל כך ויראלי באצטדיון טרנר מול באר שבע, שזכה לעניין רב ברשתות החברתיות בעולם, יש באוהדי נתניה כאלו שהחלו לשכוח את ערן לוי או את דיא סבע שהיו העוגן של מכבי נתניה בעונה הקודמת .


פאטוס בצ'יראי. טנק אלגנט. מתוך האינסטגרם הרשמי של מכבי נתניה




בעיני רבים פאטוס הוא הרכש הטוב של העונה. אך הדאגה, או אולי השאלות שעולות כל פעם שהמונטנגרי כובש זה האם לנתניה יש לה את כל האמצעים לשמור על החלוץ גם לעונה הבאה אחרי שהאלופה שבדרך, מכבי תל אביב, מגששת אחר היהלום המלוטש.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון




114 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page