top of page

יותר שכל ממזל / איתי תלם

נס ציונה הגיעה למשחק אתמול (רביעי) בידיעה שהיא חייבת להשיג נקודות כדי להאבק על הכרטיס האחרון על הישארות גם בעונה הבאה בליגת העל, חדרה התפוצצה על ק"ש וזדה, מאמן נס ציונה היה קשוב למשחק וניסה לעורר את השחקנים כשצעק להם ״חייבים לכבוש כבר!״

המשחק היה חלש בלשון המעטה באיצטדיון רמת גן הוותיק והריק. בני יהודה לא היוותה יריבה ונראתה רע מאוד, כל מה שנס ציונה הייתה צריכה זה מזל ולצערה הוא לא הגיע אתמול.


שחקני נס ציונה ניסו וניסו, מהלכים חכמים, שינויי כדור מצד לצד אך כנראה התוכניות של הכדור היו שונות, זה החל בלחץ רב מצד הסקציה ששלטה לאורך כל המחצית הראשונה, השחקן שנתן את הלב על המגרש הוא כמובן רז שטיין שמחזיק בנתון מדהים והוא שב-50% מהשערים המעטים של נס ציונה העונה (22 שערים, הכי מעט בליגה), רז שטיין היה מעורב ובנוסף כשהוא כבש או בישל המאזן היה 5 ניצחונות, 4 תיקו והפסד אחד בלבד.


מתפללים לנס (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של סקציה נס ציונה)


רז טרף את המגרש והכדור פשוט נדבק לו לרגל וחיפש אותו גם שלא בא לקבל אותו, עוד במחצית הראשונה הכניס כדור על מגש של כסף למאזו אך החלוץ שלא הרשים גם לא הצליח לבעוט, זדה רצה לשנות ומלך השערים של נס ציונה עבר ימינה אך שינוי העמדה לא הביאה פן שונה למשחק.


במחצית השנייה המטרה הייתה ברורה והיא לחפש כמה שיותר את הכוכב של הסקציה וכך היה, מאזו, שחף, כוכב ולילאי חיפשו שוב ושוב את השחקן שהספיק כבר לחזור לעמדה שלו באגף שמאל ומצידו הוא המשיך להילחם, לרוץ ולאיים, יחמיר היקה נכנס והיה לבורג משמעותי בהתקפה נס ציונה מה שהביא הזדמנות גדולה של שטיין שבעט מחוץ לרחבה אך הכדור נהדף ולאחר מספר דקות הקשר מצא את עצמו פנוי ברחבה אך הנגיחה שלו הלכה לאמצע השער מה שהוביל לתסכול גדול אצל השחקנים והנהלת נס ציונה.


גם משחק גדול של שוער נס ציונה, גלזר, לא עזר והקבוצה ממרכז הארץ יכולה לסכם את המשחק כחוסר מזל כאשר לא הצליחה לכבוש ולנצח אך נתנה לאוהד הממוצע קרב לוהט על הישארות בליגה כאשר קריית שמונה ונס ציונה עם אותו מספר נקודות, שני מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page