top of page

יקטוף התארים גם הפעם? / ירדן אבוטבול

לאחר שלל התארים שלקח עם ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, יובנטוס, ונבחרת פורטוגל, כריסטיאנו ממשיך לשבור מספר רב של שיאים וימשיך לשבור כמו שהוא רק יודע. הפורטוגלי הבינלאומי, שרוצה לעשות את זה שוב ולהמשיך, ולהוכיח שהוא הטוב יותר ביורו הקרוב.


כריסטיאנו שרוצה להוביל את הנבחרת, יהיה מפוקס מאוד בטורניר הזה, כי הוא יהיה יכול להביא שני השיגים מדהימים, הראשון - זכייה ביורו עם פורטוגל - זה יהיה הפעם הראשון בהיסטוריה, שקבוצה זוכה פעמים ברציפות. נבחרת פורטוגל הוגרלה בבית עם צרפת, גרמניה והונגריה - "בית המוות".


רונאלדו אמר: "הן היריבות שהוגרלו נגדנו ושנגדן אנחנו צריכים לשחק. אנחנו מכבדים כל קבוצה, אנחנו בשלבים הסופיים של היורו ואין דבר כזה משחק קל. זכינו בתארים חשובים מאוד בשנים האחרונות וזה טומן בחובו אחריות מסוימת. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח. לא רק עכשיו זה תמיד היה ככה בכל דור". גם הוסיף: "אין טעם לתת כותרות מבטיחות או תחזיות. הציפיות גבוהות כי הנבחרת גרמה להן להיות כאלה".


הכל על כתפיו? רונאלדו (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של הנבחרת, Selecoes de Portugak)



אלא לא רק בזה, גם לשבור שיא של עלי דאי, שהוא מוביל את טבלת מבקיעי השערים, במסגרת משחקים הבינלאומיים של נבחרות בכל הזמנים עם 109 שערים. לרונאלדו חסר רק עוד 5 שערים בלבד. זה רק עניין של זמן עד שהוא יעקוף אותו, הוא מקווה שכבר יורו הזה זה ישבר. בנוסף זה ישים אותו עוד יותר בקדמת הבמה – והוא ימשיך להוכיח לעוד כמה אנשים בעולם שהוא הטוב ביותר שהיה בכדורגל העולמי.


אמר הפורטוגלי: "אני אשחק ביורו הזה כאילו הוא הראשון שלי, אני מרגיש מוטיבציה זהה או אפילו גבוהה יותר מזו שהייתה לי ב-2004, ביורו הראשון שלי. אנחנו רוצים לשמור על התואר ומגיעים לטורניר כאחת מהמועמדות לזכייה. אנחנו נבחרת עם הרבה איכות, אלופי אירופה וזוכי ליגת האומות, אף אחד לא שוכח את זה. אנחנו צריכים לשחק ברמה הגבוהה ביותר בכל משחק". הפורטוגלי רוצה להראות את הרעב שלו, ביורו הזה למרות הגילו המופלג.


הערב (שלישי), כל העיניים יהיו נשואות לרונאלדו, אומה שלמה תרצה לראות אותו מוביל את נבחרת ועל הדרך לקטוף עוד כמה שיאים. האם רונאלדו יקטוף עוד כמה תארים? את זה אנחנו נדע ביורו הקרוב.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page