top of page

ירוק מעודד, תרתי משמע / עומר לוטם

שאיבת עידוד אצל הירוקים למרות התוצאה המאכזבת (1:1, שבת) והמשך המאזן השלילי, הטענות כלפי השיפוט ומכבי פ"ת, וההכנות למכבי ת"א


שוב זה קורה להם. משחק פתיחת פלייאוף עליון שביעי ברציפות שמכבי חיפה לא מצליחה לנצח. נתון בהחלט לא משביע רצון מבחינת הירוקים, כיוון שהיו רוצים לסיים אותו כבר בשבת בערב עם ניצחון, על אחת כמה וכמה במאבק אליפות כה צמוד.


עם זאת, במכבי חיפה מעודדים מהיכולת שהציגו ברוב שלבי המשחק וממספר המצבים אליהם הגיעה הקבוצה - לא פחות מ-26 בעיטות לעבר השער של אריק ינקו, שבמו ידיו, מנע מהירוקים את שלוש הנקודות. "המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שלנו העונה ובה היינו צריכים לסיים את המשחק", אמר ברק בכר לאחר המשחק. עוד הוסיף מאמנה של מכבי חיפה כי קבוצתו הייתה שווה עוד שער אחד לפחות לקראת סוף המשחק וטען כי ביכולת שכזאת, הם מסוגלים לנצח את מכבי ת"א במשחק העונה.


מאבק אליפות עד סוף (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה)



במהלך המחצית השנייה, שחקני מכבי פ"ת שכבו על הדשא מספר פעמים רבות וזאת על מנת לבזבז זמן במכוון. השיא הגיע כאשר ינון אליהו שכב על הדשא בסמוך לספסל המלאבסים, בעוד שמאמנו גיא לוזון מגלגל אותו מעט פנימה על מנת שלא יוכל לצאת אל מחוץ המגרש ובכך למנוע את המשך המשחק.


ברק בכר ומספר שחקנים במכבי חיפה באו בתלונות אל עובר שופט המשחק, ארז פפיר וטענו כי לא העניש מספיק בחומרה את שחקני מכבי פ"ת על בזבוזי הזמן, וכי תוספת הזמן הייתה קצרה משהייתה צריכה להיות.


בתוך כך, ההכנות למשחק הקריטי מול מכבי ת"א בשלישי (מחר) לא יכולות לחכות וחידת ההרכב הפותח לא פתורה. בוגדן פלאניץ' שלא שיחק אמש בגין צבירת כרטיסים צהובים, יחזור למרכז ההגנה של בכר, ועומר אצילי שהראה ניצוצות כשעלה מהספסל אמש, עשוי לפתוח נגד האקסית. גם שאלת ניקיטה רוקאביצה על הפרק, שכן החלוץ הציג משחק חלש מאוד נגד המלאבסים, ואם בחיפה יוותרו על הרכבתו, גודסווי דוניו עשוי לפתוח בחוד ההתקפה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page