top of page

כדורגל ברמת גן/ דותן גלנט

הפועל רעננה אירחה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-25 בליגת ג'פניקה. מצבים לא היו הרבה, אך בניגוד למפגש הקודם, זכינו לראות מספר בעיטות למסגרת ואפילו שער ניצחון לטובת המארחים. אך בסיכום אפשר לומר שהיכולת הדלה של האוהדים ביציעים הקרינה על הדשא

לא פשוט לסקר משחק בין רעננה לחדרה בלי להיות מעט ציני. שתיים מהקבוצות עם כמות הקהל הנמוכה ביותר בליגה נפגשות באצטדיון הכי גדול בארץ כך שחניה לא קשה היה למצוא ובכל זאת זהו משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות .

רעננה שנאבקת על מקומה בליגה ומגיעה למשחק עם ניצחון אחד ב- 10 המחזורים האחרונים ומהצד השני של הזירה, הפועל חדרה שנמצאת בתקופה מאוד לא טובה וניצחה רק משחק אחד ב- 6 המחזורים האחרונים.

כל הסממנים לפני המשחק מצביעים על תיקו ללא שערים אבל התקווה היא שהמאמנים לא יפחדו וישחקו כדי לנצח, כי נקודה אחת לא תקדם אף אחת מהקבוצות, כך שאולי נראה את הרשת זזה כמה פעמים.


שחקני שתי הקבוצות על רקע האיצטדיון השומם. צילום:: דותן גלנט


קצת כואב לראות את האצטדיון הזה שראה המון רגעים גדולים והרבה אגדות שדרכו על הדשא הזה ריק ושומם, במשחק של ליגת העל. המשחק לא היה מהמשובחים במחצית הראשונה .המזל הוא שכ-100 אוהדים חדרתיים עשו קצת רעש, מה שהשאיר את הווירה באצטדיון ערה עד השער של רעננה לקראת סיום המחצית הראשונה.

במהלך העונה, כשהוזכרה הפועל חדרה בכל פלטפורמה, פרשנים ואוהדים יצאו מגדרם לפרגן להם וכנראה שבצדק, אבל לאחרונה וגם במשחק הערב הם נראו רע מאוד, שלמעשה רעננה ניצחה בצדק למרות שגם הם לא הרשימו.

מבחינת קורצקי, הוא הוציא את הנקודות שמרחיקות אותו מהתחתית הרותחת,לעומתו, ניסו אביטן יחכה לסיום הסיבוב בתקווה להשתחל לפליאוף העליון אך גם אם לא, העונה שלו ושל השחקנים שלו נהדרת ומאוד לא צפויה.

מילת סיכום לשני המאמנים: כדורגל זה משחק שצריך להבקיע בו שערים והרבה אם אפשר.

הקהל בא להינות מהמשחק ולא פלא שהוא מדיר את רגליו מהמגרשים, כאשר הכדורגל לא אטרקטיבי ולא מעורר עניין.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page