top of page

כוכב השקט /אבישי עזר

עודכן: 29 ביולי 2018

בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, פותח ליאור רפאלוב את עונתו השביעית מעבר לים. המקום בלגיה, הקבוצה קלאב ברוז'.כבר במשחקו הראשון בישל שער ובמשחק השני כבש צמד שערים וגרם לאוהדי קבוצתו להתאהב ולהבין ש 2.5 מיליון היורו ששולמו עבורו לירוקים מהכרמל היו בהחלט השקעה טובה.

עונת השיא של הקשר היתה ללא ספק 2014/15.

באותה עונה בתחילת נובמבר, כבש הישראלי שלושער מול פ.צ קופנהגן במסגרת הליגה האירופית, וסיים עונה מופלאה עם שמונה עשר כיבושים בכל המסגרות כולל שער ניצחון בגמר הגביע. מה הפך את רפאלוב לבורג כל כך משמעותי בקבוצתו? למען האמת קשה להצביע על נקודה אחת, אלו שלל דברים קטנים שהפכו אותו לקונצנזוס בקרב מאמניו, חבריו לכר הדשא ואוהדיי קבוצתו.



נתחיל בצניעות, רפא' רחוק מאור הזרקורים מוקף באישה ובניי משפחה שתומכים ודואגים להשאירו על הקרקע. נוסיף לזה ראיית משחק יכולת מסירה והכנסת כדור סטייל ברקוביץ וקיבלנו פנומן. לבחור מאור עקיבא יש את היכולת לשחק במרכז המגרש וגם באגף השמאלי, משם הוא מרבה להיכנס לאצבע ולשגע את הגנות היריב.

הפשטות במשחקו היא זו שגורמת לו להפוך לשחקן המרכזי שהכל עובר דרכו. נוסיף לזה נחישות, כוח רצון ועיקביות, ונקבל את שחקן השנה בבלגיה, תואר בו לא זכה שחקן ישראלי בעבר.

בזכות הסבלנות והתשוקה למשחק, מצליח ליאור רפאלוב להיות חלק בלתי נפרד מהטופ האירופי ולגעת בחלום. ומשמש דוגמא רישית לכל שחקן צעיר. לאיש והקעקועים יש לפחות עוד ארבע שנים טובות לרגש אותנו, אז בואו נתכונן להצגה הבאה.


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page