top of page

כמה טוב שחזרת אלינו / קובי יעקוב

קצת פחות מחודשיים אחרי שהסתיימה, היא חזרה אלינו והלב חזר ביחד איתה לפעום כהרגלו. אם כל זה לא מספיק, קיבלנו מחזור פתיחה מעל המצופה שכלל בתוכו דרמות והפתעות רבות, כולל אחת שעלתה מעל כולן.

ליגת העל, למרות שאינה מהבכירות באירופה, ולא מאתגרת עם קצב מהיר (שלא נדבר על רמת משחק שהעולם רגיל להכיר), אצלנו - הישראלים - היא תמיד תיגע ותמיד תהיה שם כדי לרגש וליצור דרמות גדולות.

ביום ראשון האחרון (30/08) הסתיים לו המחזור הראשון בליגת העל שפשוט היה מצוין שכלל בתוכו אפס תוצאות תיקו, שני משחקים עם שלישיות נהדרות, שערים מכריעים בתוספת הזמן ומכבי פתח תקווה אחת שבאה להראות לאלופה היוצאת, מכבי תל אביב, כמה היא הולכת לעשות חיים קשים לכל קבוצה בליגה לא משנה כמה גדולה תהיה.

משפחת לוזון צהלה וגעשה אתמול בערב כשנשמעה שריקת הסיום, וגם אם בראיון שלאחר המשחק גיא לוזון הראה למצלמות איפוק ונונשלנטיות, אני יותר מבטוח שרגע אחרי הוא רץ לחגוג עם השחקנים הנפלאים שלו בחדר ההלבשה, כאילו זכו כבר באליפות.

גם בבית"ר ירושלים השמחה הייתה עצומה, למרות שכיכבה לרעה בכותרות למשך כל השבוע הקודם בעקבות ההפסד המביש לטאוטה האלבנית, כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מה שהביא לפיטוריו הלא ממש מפתיעים של מאמנה רוני לוי, שגרר לכך שגם מנהלה המקצועי יוסי בניון, שכל כך אוהב ואהוב על הקבוצה ועל אוהדיה יקום ויעזוב דקות לאחר פיטוריו של לוי. אבל כל זה כבר היה מאחורי הירושלמים, אחרי ניצחון חוץ בדקה ה-93 על הפועל חיפה. במשחק שהדבר היחידי שהשחקנים שהתאמנו תחת המאמן הזמני יוסי מזרחי, ירצו לזכור מהמשחק הכל כך חלש שנתנו אמש.


העונה המסקרנת החלה (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגות לכדורגל - IPFL)



מכבי חיפה הראתה שגם העונה היא מכוונת עד למקום הראשון והירוקים בניהולו של ברק בכר יעשו הכל כדי להשיגו.

נקווה רק בשבילם שהפציעה של כוכב הקבוצה וכובש הצמד, ניקיטה רוקאביציה שהביא לניצחון על חדרה, לא רצינית כמו שנראתה ושהסקורר המהולל שלה יחזור כמה שיותר בקרוב למגרשים.

המשחק שהפיק לנו את כמות השערים הגבוהה ביותר, הפגיש בין הגמלים מבאר שבע לבין היהלומים מנתניה. גם שם יכולנו לראות כמה ביכולותיו וברגליו של שחקן אחד ששמו ג'וסואה, לסחוב על גבו קבוצה שלמה ולהוביל אותה לניצחון גדול.

חובה לקנח עם הפועל ת"א שכבר רגילה בשנים האחרונות להראות לנו, כמה היא כבר רחוקה מרשימת הקבוצות שירוצו לאליפות או אפילו יאבקו על כניסה לפליאוף העליון. הצעירים של קלינגר הציגו יכולת חלשה במשחק שהיה אמור להיות נוח במיוחד, כזה שיתן להם להתחיל ברגל ימין את הליגה. אבל הם פגשו את הפועל כפ"ס שעל הנייר אולי הקבוצה כרגע החלשה בליגה מבחינת תקציב וסגל, אך באה להיאבק על כל משחק כדי להבטיח גם העונה הישארות בליגה, דבר שירים הרבה גבות אם יקרה. הפסד קשה לניר קלינגר שאם ימשיך להניב תוצאות כאלו ויכולת רדודה כזו כמו נגד כפ"ס וכמו שהראה עם קבוצתו בגביע הטוטו, ימצא עצמו מהר מאוד מחוץ לבלומפילד.

ואנחנו, אוהדי הקבוצות, נתפלל לעונה מפתיעה עם עוד הרבה דרמות, סיפורים ושערים יפים כמו שקיבלנו כבר במחזור הפתיחה. כי גם אם העונה לא נוכל לראות את זה מתוך האצטדיון, נקווה שעל המסך הקטן בבית השחקנים והקבוצות יחזירו לנו תגמול על כל מאות שעות הצפייה שהענקנו להם דרך הטלוויזיה.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page