top of page

לא מרשימה. מכרעת! / בר קלמנוביץ'

בניגוד לרוח הפוליטית שעוטפת את מדינתנו בימים אלו, בית"ר ירושלים דווקא הצליחה במשימה כשהכריעה את התוצאה לטובתה, אחרי שאורי מגבו קבע 1:2 בדקה ה-92.


המשחק אמנם לא היה מרשים, אבל גם את המשוכה הזו בית"ר עברה, ואחרי לא מעט הדרמה שהירושלמים סיפקו, גם זה לא מובן מעליו. בית"ר ירושלים ניצחה את מ.ס. אשדוד, במשחק הרדיוס באצטדיון "טרנר", במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ואף היה חיוור. אלמלא אורי מגבו בדקה ה-92, הקבוצה של רוני לוי גם הייתה מתחלקת בנקודות עם היריבה, שברוב המשחק נראתה לפחות שווה אם לא עדיפה. גם המאמן רוני לוי ידע לומר זאת בסיום: "התוצאה לא משקפת את מה שקרה, היה משחק פחות טוב שלנו".


אירופה לקהל הבית"רי. זה אפשרי? (מתוף דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל בית"ר ירושלים)



המחשק עצמו החל בצורה טובה לקבוצה מהבירה, כשבדקה השביעית אלירן עטר ניצל כדור טוב של עידן ורד, שפתח לראשונה בהרכב, וכבש שער וירטואוזי בחצי מספרת. מאותו הרגע, דווקא האשדודים התקדמו ובדקה ה-51, דין דוד כבש שער נפלא בבעיטה מדוייקת מחוץ לרחבה, היישר לחיבורים של איתמר ניצן. היה נדמה שאנחנו בדרך לחלוקת נקודות, עד שאורי מגבו, שהרבה לקבל קריאות מהקהל מהרגע שנכנס, כבש שער שמעיד בעיקר על המון אופי, ושלח את הצהובים-שחורים הביתה עם חיוך.


אשדוד יכולה להיות רגועה בנוגע למצבה בפלייאוף התחתון, ומנגד הירושלמים יצטרכו לעשות חושבים, כי בצורה שהם שיחקו מול אשדוד, יהיה להם קשה מאוד בחלק העליון של הטבלה, כשהשנה הולך להיות מאוד תחרותי.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page