top of page

לאנס וגמרנו / ג'רמי קוסקס

כאשר מסתכלים על ההרכב שתומאס טוכל בחר לעלות עמו ביום חמישי האחרון נגד לאנס, מבינים טוב מאוד למה פסז׳ הפסידה לראשונה אחרי 14 שנה לעולה החדשה מצפון צרפת - קבוצה שהייתה חברה קבועה בליגה הבכירה ואף לקחה אליפות מפתיעה בעונת 97/98.

אבל עם כל הכבוד ללאנס על הניצחון הגדול, הם ממש לא הסיפור פה. ניימאר, אמבפה, איקרדי, קיילור נבאס, פארדס, מרקיניוס ודי מאריה. כל רשימת הכוכבים הגדולה הזו לא היו לרשותו של המאמן הגרמני, שנאלץ לעלות עם שמות אלמוניים כמו ארנאוד מוינגה ומרצ'ין בולקה. את שמם, אני בספק אם חובבי הכדורגל ההדוקים ביותר מכירים.


נייאמר והחבר'ה. (מתוך דף האינסטגרם של נייאמר)



את הסיבה להרכב החסר כולנו יודעים. שחקני פאריס סן ז'רמן אחרי גמר האלופות הוציאו את פורקנם במסיבות יאכטות באיביזה, כאילו אין קורונה בעולם, מה שגרם לכך שחצי מהסגל שלה נדבק בנגיף ואם לא די בכך, החבורה של תומאס טוכל פתחה את העונה עם 2 הפסדים - מה שלא קרה לה משנת 84/85, כולל הפסד אמוציונלי ליריבה המושבעת מארסיי בראשון האחרון.

המשמעות ברורה ומעלה תהיות. האם מאמני הקבוצות יכולים לאלץ את השחקנים להיכנס לבידוד כפוי כדי לשמור עליהם מפני משחקים חשובים? כמה יתרון זה יביא במסגרות האירופאיות לקבוצות שמגיעות ממדינות ירוקות שאין כמעט נדבקים, לעומת מדינות אדומות שישנה יותר סכנה לשחקנים להידבק? וכמובן, איך ישמרו בעלי הקבוצות והצוות הרפואי על השחקנים במקרה של הדבקה של שחקן בקבוצה לפני משחק גורלי? לצערי לכל השאלות האלה אין כרגע תשובה וכמו שהתרגלנו בתקופת קורונה - חוסר הוודאות מנצח הכל.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

70 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page