top of page

לחיפה יש אצילי / בת אל אלון

תקופת היובש של עומר אצילי נגמרה אמש (רביעי) כשכבש את שני שערי הבכורה שלו העונה במהפך 1:2 על מכבי פתח תקווה בשמינית גמר גביע המדינה. הקהל, שהגיע לראשונה מזה כשנה לסמי עופר, הריע לקשר.


כמעט שנה עברה מאז שעומר אצילי שם את הכדור ברשת ונדמה כאילו זה היה לפני עשור. הקשר הישראלי הספיק מאז לספק כותרות בלי סוף: החל מקריאות ה'חיזבאללה' אל עבר מי שאז הייתה יריבתו - וכעת קבוצתו - מכבי חיפה, בהמשך בפרשת הקטינות בה היה מעורב יחד עם השחקן דור מיכה, ועזיבתו הפתאומית לאפואל ניקוסיה הקפריסאית, ועד לרימון שנשלח לעבר בית הוריו ובצורת השערים שפקדה אותו בחודשיים האחרונים מאז שהגיע למכבי חיפה.


אבל אתמול הוא התפוצץ. לאחר שפתח את המשחק על הספסל, אצילי נכנס במחצית בחילוף כפול של המאמן ברק בכר, יחד עם הקפטן נטע לביא שקיבל מנוחה. ואכן, האס של בכר לא אכזב; בדקה ה-64 אצילי כבר את שער הבכורה שלו העונה, לעיניהם המתרגשות של 1,500 האוהדים ששבו אמש לסמי עופר לאחר כשנה של היעדרות, והאווירה הייתה בטירוף.


הקהל החיפאי שאג לכבודו של אצילי והיה נראה כי זה כל מה שהיה צריך כדי להשאיר את כל הכותרות מאחור. רק שאצילי לא הסתפק בזה. בדקה ה-83 אצילי שחרר בעיטה עוצמתית ומסובבת לעבר החיבורים ולא השאיר ליאנקו שוערה של פתח תקווה ברירה – המהפך הושלם. הקהל צרח מרוב אושר. הקשר חגג עם החיפאים והיה ניכר שהסגל כולו שמח על שבירת הבצורת שלו.


אלף וחמש מאות צופים הריעו לשחקן המבריק שנכנס במחצית השנייה (מתוף הפייסבוק של מכבי חיפה בכדורגל)



בפעם האחרונה שאצילי פגש את הרשת, לפני כשנה, זה היה במדי מכבי ת"א מול הפועל ת"א, במחזור ה-25 בעונה שעברה. אז הוא כבש את השער הראשון בניצחון 0:3 בדרבי התלאביבי. האפיזודה הקצרה שלו באפואל ניקוסיה לא הניבה הרבה ובחודשים המעטים שהיה שם הוא לא כבש בליגה הקפריסאית. גם בחודשיים שעברו מאז שחתם במכבי חיפה אצילי לא מצא את הרשת. הוא הספיק להופיע עשרה פעמים במדי חיפה ולשחק 675 דקות, שהסתיימו ללא שער. אצילי היה נראה טעון מאוד, והרעב לשער היה ניכר באופן בו הוא משחק. במשחק הקודם מול בני יהודה הוא בישל את השער הראשון של נטע לביא ובניצחון הקודם של החיפאים מול הפועל ת"א הוא בישל לצ'רון שרי.


חמישה בישולים הספיקו העונה לאצילי כדי לפתח מספיק תאבון לכבוש, ואתמול הוא בהחלט סעד להנאתו על חשבונה של מכבי פתח תקווה. אולי זאת השפעתו של הקהל החיפאי במגרש הביתי, אולי זאת העובדה שעברה כמעט שנה מאז השער האחרון שלו. אולי זה העובדה שפנדל ברור על דולב חזיזה לא נשרק ואולי זאת העובדה שפתח אמש על הספסל ורצה להיות האיש שיעשה את ההבדל עבור הירוקים. כל אלו התגלמו בפצצה עוצמתית לשער, שהביאה את הניצחון, בה היה נראה כי אצילי ניער את כל החלודה והתסכול בבת אחת. ההימור של ברק בכר ויעקוב שחר השתלם, ועתה נותר רק לאחל לאצילי שימשיך כך.




כותבת הטור היא סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

482 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page