top of page

לפעמים חלומות מתגשמים / זאב יאיר קמין

"אופוריה". כך היה אפשר לתאר את ההרגשה בקריית שמונה במהלך האימונים בשבוע האחרון. הם קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים בליגה, ונצחו את נתניה 0:3 בבית. הייתה הרגשה שהם על הגל הנכון להשאיר בליגה. השבוע, ה"אופוריה" שלהם הפכה לסיוט. לסיוט הזה קוראים עומרי גלזר. 0:1 לסקציה נס ציונה בסיום.


בשבוע השני ברציפות, פתח שחקנה הצעיר של האריות מהצפון גיא בן לולו. כמו בשבוע שעבר, הוא הגיע רעב למשחק וכמעט כבש מספר פעמים, במהלך המחצית הראשונה. אבל מה לעשות, ששוער הכתומים היה טוב יותר. משחק שני ברציפות בבית שהוא מסיים את המשחק עם שער נקי. אין ספק שזאת הייתה אחת ההצגות הטובות שלו בבוגרים והראה מדוע המועדון הביא אותו.


בחלק ההתקפתי של נס ציונה אפשר היה למצוא את רז שטיין, שחקן השבוע מלפני שבועיים, שהמשיך להפגיז. למרות שקבוצתו לא הגיעה להמון מצבים התקפתים במשחק, הוא ניצל את הבעיטה חופשית לזכות קבוצתו והפגיז בתחילת המחצית השנייה. הכוכב של התפוזים כבש שלושה שערים בשני משחקי הבית האחרונים.


שער אחד, ניצחון גדול. הכתומים חוגגים (מתוך דף הפייסבוק של מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה. אסף הופמן צילם)



בסיום המשחק קובי רפואה נשמע מאוכזב מההפסד ובצדק. "היה לנו את המשחק בידיים ולא לקחנו אותו, משחק כואב מאוד. בעטנו בדלי". בעיית פציעות היא חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד עם איתה. אין ספק שבסוף העונה זה עוד יותר כואב. לא ברור אם היינו רואים את בן לולו בבוגרים, אילולא הפציעות. רפואה נשאל על היכולת שלו בבוגרים וענה: "אני לא מדבר על שחקן כזה או אחר. אני מדבר כקבוצה. אני עושה את השיקולים המקצועיים שלי הכי טובים ברשותי, אני לא מתלונן וזה בסדר מבחנתי. כשאנחנו מפסידים אנחנו מפסידים כקבוצה, וכשאנחנו מנצחים אנחנו מנצחים כקבוצה".


בצד השני, היה מקום למעט "אופוריה". "הרגשה כיפית, הקלה מצד אחד הרבה זמן לא ניצחתי. שמח גם בשביל המועדון, שמח בשביל השחקנים וגם שמח שהסיכויים שסדרנו לעצמנו יותר טובים", כך סיכם ליאור זדה את ההרגשה לאחר ניצחון בכורה בליגת הבורסה לניירות ערך. חשוב לזכור שזה גם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים של נס ציונה. זדה גם לא שכח לפרגן לשוער שלו: "היה פה יום אדיר של גלזר. הוא שמר אותנו לאורך כל המשחק, שמר אותנו בעניינים".


הכתומים מנס ציונה התעלו על פני ק"ש (מתוך דף הפייסבוק של מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה. אסף הופמן צילם)



למרות הניצחון, זדה שמר על דריכות, חדות ומבין שהמשימה להישאר בליגה היא אפשרית ושהוא מסוגל להוביל את המועדון לכך: "אני מרגיש מוכן ובשל זה, עברתי הרבה בקריירה שלי להיות מוכן לזה. צריך הרבה אמונה". נראה שהמסר עבר גם לשחקנים שלו. בסוף המשחק גלזר נשאל האם הם מאמינים שאפשר להישאר בליגה וענה: "חד משמעית כן. אנחנו קבוצה טובה. עובדים קשה מאז שליאור הגיע. יש לנו עוד דרך ארוכה. יש לנו שבעה משחקים שכל משחק הוא משחק גמר גביע. זה לא נגמר היום. נבוא כל משחק במאה אחוז ונתמקד במשחק, לא נסתכל על משחקים קדימה. בטוח נעשה את העבודה".


מצפה לנו פלייאוף תחתון מעניין ביותר. נראה מי בסוף ה"אופוריה" יישאר בליגה ומי יתעורר לסיוט.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page