top of page

לקנות כרטיס בשבילו / ניב שדה

מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון בליגת העל כבר הרבה מאוד זמן ובגלל לא מעט שחקנים. השחקנים הללו שמצדיקים את המיקום של הקבוצה בטבלה הם ניקיטה רוקאביצה, צ'ארון שרי, ג'וש כהן ודולב חזיזה.


האחרון מביניהם, הלא הוא - דולב חזיזה, בעל כישרון שבגללו אתה קונה כרטיס כי הוא בעל איכות רבה, שליטה בכדור, יכולת דריבל מוצלחת בליגה כיאה לשחקן זר מוכשר. השחקן הירוק הוא אחד כזה שיודע לגרום לאוהדי הקבוצה, או בכלל - אוהדי הכדורגל להנות ממנו, שייתן לך שואו והנאה צרופה למשך הרבה זמן.


"מה שהוא עושה העונה זה מדהים, הוא רוקד על המגרש. חזיזה ללא ספק הישראלי הטוב בליגה", אמרו בקבוצה ואפשר לומר כי כל מילה בסלע. העונה אפשר להבין שכדי לקחת את צלחת האליפות ממכבי תל אביב, אתה צריך גם שחקן נוסף לצד שרי. כזה שיכול לעשות משחק, יציב ולהיות מעורב בהרבה שערים. העונה אפשר לראות שהשחקן הישראלי הטוב במכבי חיפה העלה רמה והמספרים מדברים:


18 משחקים

7 שערים

4 בישולים


מרגע לרגע הופך לכוכב שגם קבוצות מחו,ל ירדפו אחריו? (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה בכדורגל)



חזיזה הוא השחקן הישראלי השלישי מבחינה מספרית הכי הטוב בליגה ובמכבי חיפה מבחינת מספרים, שלא נדבר מבחינת השפעה על המשחק הכי טוב שיש.


אפשר להגיד עליו הכל אבל הדבר הכי בולט אצל חזיזה הוא המחויבות שלו. ההקרבה והמלחמה בשביל הקבוצה והוא נותן מעצמו כאילו הוא כבר פה הרבה שנים. אפשר לראות שהדריבליסט המוכשר יהיה בעיר חיפה לעוד להרבה שנים והתחושה שאחרי שהקפטן הנוכחי ששמו נטע לביא אם הוא ימכר בקיץ אז יש הקפטן הבא של קבוצתו של ברק בכר.


אחרי המספרים ואחרי כל תכונות השחקן של הקשר ההתקפי של הירוקים אפשר לראות במו עינינו שהעונה אם הקבוצה של ברק בכר תיקח אליפות אז מבחינת השפעה על הקבוצה והשפעת משחק אז חזיזה ה שחקן של מכבי חיפה העונה וגם שחקן העונה.

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page