top of page

מ.ס. הכנסה/ עתי שלו

בספר בראשית, מסופר בין היתר על אברהם אבינו והכנסת האורחים המופלאה שלו. במ.ס. אשדוד כנראה למדו טוב מאוד תנ"ך, אחרת קשה להסביר את התצוגה שלהם, בהתמודדות מול שחקניו של יעקב, הלא הוא קובי רפואה, שהביסו אותם ללא רחם בתוצאה 3:0.


על המארחת באמת שאין הרבה מה להגיד. חניכיו של בובי מילבסקי הציגו משחק נרפה ומפוזר, כשנדמה היה שמספיקות שלוש מסירות ברצף כדי להוציא שאגות שמחה מהקהל. אותו קהל (אם אפשר לקרוא ל100 איש שהיה להם נורא משעמם בבית, קהל), שרק בוז לעבר השחקנים במהלך המחצית השנייה ובצדק יש לומר. אך מה לנו להלין על האוהדים המעטים שהגיעו, כשאפילו לאדון ג'קי בן זקן (הבעלים של הקבוצה) הספיקה מחצית אחת ולאחר ההפסקה הוא לא שב אל כיסאו אשר במרומי יציע הכבוד.


שחקני אשדוד לא הסתדרו עם הלחץ של הפועל תל אביב. (צילום: עתי שלו)

אבל עם כל הכבוד למארחת החלשה, קיבלנו היום רק קבוצה אחת על המגרש. האדומים מתל אביב, ששיחקו הערב בלבן (לא יום טוב כל כך ללבוש צבע אדום...) הציגו מחצית ראשונה נהדרת, עם מעבר מהיר בין הגנה להתקפה, שליטה מלאה במרכז המגרש וניצול הזדמנויות מקסימלי. שוב ראינו את החוד של הפועל מתעלל בהגנת היריבה (לא שהייתה כזאת הערב) ועושה ככל העולה על רוחה בתוך רחבת ה-16. מסכת הכיבושים החלה בדקה ה-15, בוולה אדיר של ניר לקס. הקשר הנהדר הזה, הגיע מושלם לכדור שהוגבה לעברו וכובש. 1-0 להפועל. קצת יותר מעשרים דקות לאחר מכן, אחמד עבאד, חלוצה לשעבר של קרית שמונה, מסתנן לו באיזי לתוך הרחבה ומעביר כדור מדוד לזיקרי שמנסה לבעוט והכדור פוגע באחד משחקני ההגנה של אשדוד, אך מי אם לא אותו עבאד, מגיע לריבאונד ונועץ את השני בשער של הקפטן האשדודי, יואב ג'רפי.


השער השלישי כבר היה בדיחה נורא עצובה להגנת אשדוד, שלמזלה, מעט לפני שריקת הפתיחה, הוצבה סוללת כיפת ברזל בסמוך לעיר. אולי ממנה היא תלמד איך ליירט התקפות. נחזור לשער השלישי שאותו הבקיע בקלילות, החלוץ החדש/ישן עומר דמארי, שפתח לראשונה בהרכב בקדנציה הנוכחית שלו בחודורוב, מקבל כדור לאחד על אחד מול השוער, עובר אותו בקלילות ומשם הדרך לרשת החשופה קלה ביותר. שער שני כבר ל16 לב אדום, שמוכיח שהגיע לעונה הזו, ובגדול.


הפועל תל אביב. שלטה במשחק ללא עוררין. (צילום: עתי שלו)

כעת, לאחר שנגמר המשחק, האדומים יחלו להתכונן לקרב האמיתי הראשון שלהם העונה: הדרבי הגדול נגד הצהובים בחצי גמר גביע הטוטו. כדי להמחיש עד כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים, אפשר היה לשמוע אותם בחמש הדקות האחרונות של ההתמודדות, מעבירים לשחקנים מסר אחד בלבד: "רק תביאו ת'דרבי". בטוחני שהשחקנים הפנימו, יבואו לטרוף את הדשא ולהצהיר: "חזרנו, האימפריה האדומה שבה והיא רעבה מתמיד".

ובהסתכלות רחבה יותר, אנו צפויים לקבל בחצי גמר גביע הטוטו שני דרבים. האחד תל אביבי, והשני מחיפה. לא יכולנו לבקש יותר, מאשר שני משחקים כאלו בפתיחת העונה. כך, לאחר קיץ גדוש בכדורגל משובח ( היה מונדיאל, למי שהספיק לשכוח) אנו מקווים שהסתיו והחורף הבאים רק ישפרו את הענף שאנחנו כל כך אוהבים.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן


60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page