top of page

מחנות אימון כדורגל בחו"ל – מהם היתרונות

להגיע לכדורגל האנגלי או הספרדי נמצא בראשם של עשרות שחקנים בישראל, ובשלל גילאים. רק להגיע למחנה כדורגל שנמצא בחו"ל הוא כבר עשיית דרך ארוכה, וגם נחשב כחלום. כאשר ההזדמנות בפתח, אין ילד או שחקן כדורגל שיהיה מוכן לוותר על זה! אחרי הכל, מדובר בחלום. מחנות לאימון כדורגל בחו"ל נועדו להכשיר ילדים ולתת להם את הניסיון, הכלים, והטריקים למימוש הכישרונות. קבוצות כדורגל בחו"ל מעוניינות בילדי פלא שנחשבים ככישרונות נדירים, ועקב כך, הרבה קבוצות מעניקות שלל טורנירים בינלאומיים, ומעניקות לילדים כבר מגיל קטן מקום שבו הם יוכלו לפרוח. במאמר זה, נדבר על היתרונות של מחנות אימון בחו"ל.


לקבל הרבה יותר ניסיון


עולם הכדורגל גדול, ולא כל אחד משיג הזדמנות להתאמן במחנות אימון מקצועיות. לפיכך, מדובר בהרבה מזל ובחלום שהתגשם. אחד היתרונות במשחקים ופעילויות ספורטיביות במחנה האימונים הוא בוודאי קבלת הניסיון מאנשים מקצועיים. לאחר סיום ההכשרה או האימון, נוכל לראות מיד בהבדל. מחנה האימונים יאפשר לנו לקבל ניסיון עצום בכדורגל העולמי, לקבל כלים, ולהתמודד במצבים מסוימים. בקיצור – ניסיון.


ללמוד אצל הטובים ביותר


ישנם ילדים שהם כישרון גדול, כך לפחות אבא שלי אומר. לימוד אצל האגדות המצליחות ביותר בעולם הכדורגל, הוא כמו לפגוש מישהו אלוהי שאנחנו מעריצים. קלישאתי או לא – לילדים ובני נוער זה פשוט הכל. ללמוד אצל המאסטרים בתחום שווה ערך ל- 10 שנות לימודים בישראל. המאמנים הטובים ביותר בעולם יודעים באמת מהם היתרונות שלנו, מהם החסרונות, כיצד אנו מתנהגים על המגרש, ובאיזה כלים כדאי להשתמש. לרוב, אנו עשויים לקבל ייעוץ חינם ממיטב המוחות הגדולים בעולם ובחינם. על הנייר, בשנים הבאות נוכל לטפח את הטיפים שלהם ולקבל ניסיון, ונוכל להשתמש בו בשטח. בקיצור, מחנה לימודים שמכיל את המאמנים הטובים בעולם, רק יעזור לנו לעשות התקדמות בעולם הכדורגל. אם יהיה לנו קצת מזל, והמאמנים יראו בנו כישרון טבעי, ייתכן מאוד שהם ירצו לקחת אותנו לקבוצת הילדים של הנבחרת.


לומדים פשוט הכל מהכל – מא' ועד ת'


היתרון האחרון והכי מורגש במחנות אימונים בחו"ל, הוא בוודאי רמת הלימודים. במחנות אימונים בחו"ל אשר נועדו לילדים, מלמדים פשוט הכל! מדברים בסיסיים, ועד דברים מתקדמים ומקצועיים. עוד מגיל קטן, המאמנים מביאים את הילד לידי ביטוי, מכשירים אותו להיות הטוב ביותר. במידה ועשינו כמה טעויות על המגרש, המאמנים יידעו אותנו, וילמדו אותנו כיצד להתמודד עם אותם הבעיות. במילים אחרות, אנו נלמד כיצד לפעול כמו שצריך על המגרש, באיזה תרגילים להשתמש, מהו הטיימינג הכי נכון לבעיטה, ומהם הבעיות שלנו. בקיצור, במחנות אימונים בחו"ל נוכל ללמוד מהטובים ביותר את כל תורת הכדורגל בכמה חודשים בודדים.

כמו כן, המאמנים מלמדים אותנו כיצד להתנהל בצורה בריאה יותר במטרה להיות שחקני כדורגל גדולים. אחד הדברים הכי נוקשים בכדורגל הוא להיזהר מסמים, אלכוהול, וסיגריות. אלה הם שלושת העקרונות שתתקלו בהם הרבה פעמים במהלך הדיונים. מלבד זאת, פעמים רבות מספקים מנהלי המחנות כרטיסים למשחקי כדורגל למתאמנים, מה שמאפשר להם לצפות בכדורגל אירופאי איכותי יחד עם המאמנים ולנתח את המשחק בו זמנית.


למי זה מתאים - לכל הגילאים?


לרוב, תוכניות אלה הותאמו לגילאים היותר קטנים – 12-15. ישנם מחנות אימונים אשר נועדו גם לגילאים קצת יותר בוגרים, ועדיין בגיל מבוגר יחסית נוכל ללמוד קצת על עולם הכדורגל. נגיד את זה ככה – אם האהבה שלכם היא כדורגל, זה אף פעם לא מאוחר. גילאי הנוער היותר נפוצים והמאוחרים הם 18-25. לאחר מכן, כבר יהיה מאוד קשה לשחקן כדורגל בגיל 30+ להצליח בעולם הכדורגל האנגלי או הספרדי.


לסיכום


מחנות אימון לכדורגל בחו"ל נועדו ללמד את המוכשרים כיצד העסק מתנהל כבר מגיל קטן. בנוסף, הוא נועד גם למשמעת ואכילה נכונה. השחקן הטוב ביותר קודם כל חייב להיות בנאדם, ומכשירים אותו לכזה כבר מגיל קטן. לסיכום, מחנות כדורגל בחו"ל לא נוקשים או אינטנסיביים כל כך, ויעניקו לכם סט כלים עוצמתי והבנת תורת הכדורגל על רגל אחת. אם אתם ילדים שמעוניינים לקבל ניסיון והכשרה מתאימה, טורנירים ומחנות כדורגל בחו"ל יכולים להיות פתרון די אידאלי.

665 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page