top of page

מחצית ודי/ ירין מזרחי

במסגרת גביע הטוטו במשחק בין מובילת הטבלה עירוני קריית שמונה מול נועלת הטבלה הפועל חיפה , האדומים היו חייבים לנצח על מנת להמשיך במפעל.


חיפה, משריקת הפתיחה, שלטה במרבית המשחק והגיעה למספר רב של הזדמנויות .

בדקה ה- 8 הבקיע נס זמיר המוכשראת השער הראשון עבור הארחת, בנגיחה. לא חלפו להן 6 דקות ונס זמיר ניצל טעות איומה של השוער, שהשמיט את הכדור מידיו. נס קלט ובעט לשער.

בדקה ה-30 הגיע רגע מרגש במשחק. גול של אלמוג בוזגלו, שכבש במשחק רשמי ראשון מאז המשחק מול אטלנטה, שבמסגרת שני המפגשים אשתקד גם נפצע וסיים את העונה. החלוץ רץ ליציע שהוריו ישבו עם דמעות של שמחה בעיניים .


צילום: ירין מזרחי

ק״ש התעוררה קמעה והחלה לתקוף , עד שלבסוף מוחמד שכר הבקיע גול וצימק ל-3:1 .

הגול הרביעי הובקע עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה של ניסו קפילוטו ושתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה 4:1 מדהים לזכותה של הפועל חיפה.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד , ללא אירועים מיוחדים . במשחק, ניכר היה שיש בעיה בהגנת עירוני ק״ש והבאת שחקן נוסף לחוליה זו היא בלתי נמנעת. ברור כי במידה וקריית שמונה תרצה לרוץ בצמרת, היכולת הזו לא תספיק . מסאי דגו, מאמן ק״ש בסיום המשחק:" ברור ששיחקנו לא טוב. לגבי ההגנה ,זו אותה הגנה ששיחקה בשני המשחקים הראשונים והיו משחקים מצוינים , ספגנו רק גול אחד , אני לא מתכוון לעשות שינוי בשלב זה , במידה ונרגיש צורך כמובן שנבצע רכישה, יש זמן להשתפר ואני מאמין שהמשחק היום זעזע אותנו".





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page