top of page

מכבי חיפה – אירופה??/ דותן מנדל

לאחר הניצחון של הפועל באר שבע שחטפה את המקום השני נשאר למכבי חיפה לעשות את מה שעשתה שלוש פעמים רצופות, לנצח את הפועל חדרה.

אך לא כך קרה מכבי חיפה הפסידה משחק שלישי רצוף. ולא פחות גרוע מזה ספגה 8 שערים ב4 משחקים. לדעתי הניהול משחק של מרקו בלבול היה מצויין הבעיה הייתה השחקנים ולא המאמן.


אפשר גם להסתכל על הצד החיובי. מתוך MHFC

מכבי חיפה עם 19 בעיטות לשער 6 מתוכם למסגרת , חדרה 12 בעיטות לשער מתוכם 4 למסגרת. במצב כזה שמכבי חיפה לא מנצלת מצבים שכמעט כל אחד בעט לשער כל השחקנים היו שותפים להפסד אתמול ואף שחקן לא בלט מעל האחרים!


ארד, שועה , פריי, רוקאביצה , עוואד ווויסמן, כל השחקנים הללו היו במצבים קורצים בתוך הרחבה. אם מכבי חיפה הייתה כמו חדרה שרק כדור אחד שלה למסגרת לא נכנס אז המארחת הייתה מנצחת 5-3.

החילופים של בלבול היו נכונים ובזמן, לא פחד להעלות את כל הכלים ההתקפיים. בחלק האחרון של המשחק הקבוצה מהכרמל כמו 2-4-4 כאשר רק 2 הבלמים מאחור.

שריקות הבוז לוויסמן לא היו מובנות, החלוץ שהבקיע צמד ואחראי למהפך מול ק"ש לאחר שנכנס בדקה ה74 לא מספיק טוב בשביל לשחק מול חדרה?! לכל האוהדים ששרקו בוז, איך הייתם מרגישים אם הוא היה מבקיע את שער הניצחון??

נחזור למאמן מרקו בלבול נכנס למכבי חיפה מעט זמן לפני חלון העברות של ינואר. הוא לא בנה את הקבוצה אבל עשה מעט שינויים. אין ספק שחייב לעשות שינויים רציניים ובעיקר בהגנה. בסך הכל הוא עשה במכבי חיפה מהפכה. ועכשיו לאחר 3 הפסדים הכי קל לאוהדים לבקש את ראשו אז בואו אני ארענן את זיכורונכם : מרקו בלבול העונה עם 28 נקודות מ45 אפשרויות שזה 62% הצלחה.

הקודמים לפניו - אריק בנאדו 56% - מרקו בלבול (קנדציה ראשונה) 49% - רוני לוי 49% - רנה מוליינסטיין 44% - אלכסנדר סטיינוביץ 42% - גיא לוזון 39%

לסיכום מרקו בלבול הוא המאמן הנכון בזמן הנכון .

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page