top of page

מסננת אדומה / אלחי פרץ

עודכן: 3 בדצמ׳ 2019

אמש (שבת), נפגשו שתי קבוצות, אולי הכי חסרות יציבות בליגה, למשחק בו היהלומים מנתניה יצאו ממנו מרוצים ובצדק. המשחק נפתח בסערה גדולה מהצד האדומים של חיפה, שרצו להשיג שער יתרון מהיר אך לא היו מדוייקים בנגיעה האחרונה. בסיום: 1:3 לנתניה.

בהתחלה, בוזגלו שהיה בין הטובים בהפועל חיפה ניסה מימין, ואפילו מהאמצע ועשה סחרחורת להגנה של מכבי נתניה. הוא העביר כדורי רוחב טובים אבל לא היה אף אחד מהחברים שלו שישלים את המלאכה. בדקה ה-25, הייתה זאת מכבי נתניה שהתחילה להראות להפועל חיפה שהיא זו שהגיעה לכאן להוציא כאן נקודות. בהתקפה מסודרת של נתניה, ניתן כדור עומק נהדר מרגליו של אלמוג כהן למלדה, שבנגיעה הוריד לקהת והאחרון ש\בעט החוצה מ-11 מטרים. דקה לאחר מכן שוב קהת הגיע למצב טוב ונגח ישר ליידים של בוריץ. בדקה ה-34 הלחץ של נתניה בא על שכרו, כאשר קניקובסקי בעט מקרוב ורשם 0:1, שגרר איתו צהלות שמחה מטורפים מצד הצהוב. ההגנה של הפועל חיפה לא הצליחה להסתדר עם המתפרצות של נתניה והפעם נוספת נענשה ובצדק. מה שהיה יכול וצריך דווקא כן להציל את הפועל חיפה היה הכרטיס האדום שקיבל אביב אברהם בדקה ה-45, אחרי שראה את הצהוב השני בגלישה מיותרת. נתניה ירדה למחצית ביתרון על לוח התוצאות, אבל בחסרון על כר הדשא.


יהלומים (צילום: ברני ארדוב מתוך דף הפייסבוק FC Maccabi Netanya - מועדון כדורגל מכבי נתניה)


המחצית השנייה הייתה סיפור אחר. הכרטיס האדום שינה את החוקים ועברנו לראות משחק מהיר אבל מבולגן מאוד. הפועל חיפה ניסתה בכל דרך אפשרית להשיג את השיוויון עד שלבסוף הגיע, לאחר לא מעט החמצות. בדקה ה-65 כדור גדול של ג'וניור (אחד מנקודות האור הבולטות של הפועל חיפה במשחק) לנס זמיר קבע 1:1. מכאן הפועל חיפה החלה לתקוף גלים-גלים כדי להשיג את המהפך המיוחל. נתניה הלכה אחורה, אבל זיהתה שהאדומים מפקירים את החלק האחורי וניסתה פעם אחר פעם לעקוץ, עד שהגיע בצ'יראי. החלוץ שלא קיבל את חולצת ההרכב, עלה מהספסל ובדקה ה-76, ולמרות החיסרון המספרי, קבע 1:2. נתניה שוב ביתרון. האוויר בצד האדום ירד המורל והאמונה צנחו לרצפה והפועל נראתה חסרת אונים.


חגיגה בצהוב (צילום: ברני ארדוב מתוך דף הפייסבוק FC Maccabi Netanya - מועדון כדורגל מכבי נתניה)


בדקה ה-90 בצ'יראי במבצע גדול השכיב על הדשא 3 שחקני הגנה אומללים של הפועל, בדרך ל-1:3 ולאותות החגיגה ל-300 האוהדים שעשו את הדרך מנתניה לחיפה. אז הקבוצה הטובה יותר ניצחה מכבי נתניה עלתה על הפועל חיפה בכל עמדה במגרש ועם המון נחישות ולב השיגו ניצחון יקר מאוד ובכבוד גדול. מנגד, הפועל חיפה מאבדת את המקום בשישיה הראשונה לבנתיים ותצטרך לעבוד קשה מאוד בשביל לחזור אליו ותנסה להתאושש כבר בשלישי על חשבון העולה החדשה מנס ציונה. איבוד נקודות שם וזה יכול להוביל לזעזוע בצד האדום של הכרמל.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page