top of page

מספיק, בקושי. אולי בגביע / יוסי אלפסי

במסגרת המחזור האחרון בליגת הבורסה לניירות ערך, בני יהודה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון ותסתפק במאבק על הגביע. להפועל חיפה מצפה דרבי. 0:0 בסיום, במשחק שלא התעלה רמה גבוהה.


הקבוצה מהשכונה הייתה תלויה אך ורק בעצמה, כאשר כל תוצאה אחרת מלבד נצחון לא יביא לה הכרטיס לפלייאוף העליון. מנגד, להפועל חיפה הספיקה תוצאת תיקו על מנת להישאר במקום שמוביל לפליאוף העליון, מה שגרם לה להגיע למשחק ממקום נוח. לאצטדיון המושבה הגיעו לא פחות מ-1500 אוהדים מחיפה אשר היוו תפאורה נהדרת ורוח גבית לקבוצה האורחת ועודדו לכל אורך המשחק.


הקהל של הקבוצה המארחת לא הגיע בהמוניו אבל מאלו שכן הגיעו, עודדו את הקבוצה. בשורה התחתונה, לא הייתה שם תחושה של בית, לה הקבוצה רגילה. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה. הדבר התבטא באיבודי כדור ומסירות לא מדוייקות. האירוע המשמעותי ביותר במחצית הראשונה היה כאשר בדקה ה-8 זובס מנע שער בהדיפה מצויינת ומנע שער יתרון לקבוצה האורחת. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאת תיקו מאופסת עם שני כרטיסים צהובים לשני שחקני חיפה - דור מלול וסער פדידה. עם פתיחת המחצית השנייה, מאמן בני יהודה, אלישע לוי, בצע חילוף כאשר הוציא את החלוץ מוחמד גדיר והכניס את עמית זנתי במגמה התקפית.


תוצאה מספקת מבחינת החיפאית. בני יהודה בפליאוף התחתון (מתוך הפייסבוק של בני יהודה תל אביב)



הפועל חיפה עלתה למחצית השנייה עם מגמה לשמור על תוצאת תיקו או לצאת להתקפות מתפרצות הייתה אגרסיבית וסיכלה כל נסיון למשחק מסודר של היריבה בני יהודה אשר שלחה שחקנים קדימה. בני יהודה בצעה חילוף נוסף דקה 68 - מנזה במקום שי מזור, על מנת להכניס יותר מחץ, דבר שלא תרם למרות ההזדמנות בדקה ה-85 כאשר מנזה הגנאי בעט למסגרת כדור שכבר עשה דרכו לשער אך נהדף על ידי ראשו של בלם חיפה סירושיין ויצא לקרן. חיפה, לעומת זאת, בצעה חילוף כאשר בדקה ה-77 אלטמן נכנס במקומו של פדידה שסחב עימו כרטיס צהוב. בהמשך חיפה בצעה עוד שני חילופים נס זמיר החליף את סילבסטר (דקה 86) וגילי ורמוט את קניוק (דקה 92) אשר סייעו בשמירה על התוצאה ועמדה ובמשימה.


שריקת הסיום מצאה את שחקני חיפה חוגגים עם האוהדים המסורים עוד דקות רבות לאחר המשחק. לעומתם, שחקני בני יהודה ירדו מכר הדשא מאוכזבים עם פנים חתומות ומוכנים להצגה השנייה וזה משחק הגביע ביום שלישי עם אותה יריבה.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page