top of page

מקצועות הספורט הכי מבוקשים בארץ

לכל מי שאי פעם חלם לעסוק בספורט, לדבר על ספורט ולנתח משחקי ספורט – קבלו את 5 מקצועות הספורט הכי מבוקשים בארץ.


1 – ספורט בתקשורת

על מנת להפוך לכתבי ספורט מומלץ ללמוד קורס תקשורת ספורט שיכשיר אתכם להיות מומחים ככתבי ספורט וכשדרים בתעשייה הכוללת מקצועות ספורט שונים. תוכלו ללמוד כיצד להפוך לקריינים מיומנים, לעמוד במצבי לחץ או בלבול, לדווח מהשטח, להגיש ולכתוב על הנושא שעליו חלמתם מאז היותכם ילדים קטנים. קורס שדרי ספורט הוא אחד מהקורסים המובילים על מנת להיכנס לכל שירותי המדיה השונים כמו: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו, עיתונות כתובה ועוד. תוכלו לא רק לדבר על משחקים בענפי הספורט השונים, אלא גם לפרש אותם באופן אובייקטיבי. הקורס נלמד על ידי מיטב המרצים העוסקים בתחום. במסגרתו תוכלו לערוך סדנאות, לצאת למגרשים, לשבת באולפני הספורט, לראיין שחקנים ומאמנים ולהיות חלק בלתי נפרד מהברנז'ה המכונה שדרי ספורט בישראל.


2 – הכשרה לדוברות ודיגיטל

קורס דוברות ודיגיטל יעניק לכם הכשרה מקצועית בכל הקשור לאחורי הקלעים של הספורט בישראל. למשל, ישנם מועדוני כדורגל שיש להם אתרים, עמודי פייסבוק ואינסטגרם שמאחוריהם עומדים מומחי דיגיטל. הם למעשה דוברי הקבוצות ומנהלים את האתרים מבחינה עיתונאית ותקשורתית. בקורס תלמדו כיצד להפיק מסיבת עיתונאים, כיצד להוציא הודעות לתקשורת וכיצד להפיק אירועים תקשורתיים ספורטיביים.


3 – קורס פודקאסט

שדרנים בשידורי פודקאסט בשונה משדרני רדיו או טלוויזיה יכולים להגיד הכל ללא פילטרים ויכולים להיות עצמאיים ואקטיביים עבור מליוני צרכנים של שידורים מסוג זה. אנשים רבים ביניהם מדריכי כושר, מאמנים, שחקנים ואוהדים יוכלו להאזין לשידורים שלכם מכל מקום בין אם הם בבית ובין אם בדרך לאימון או בריצה על ההליכון. תוכלו לשלב את המקצוע כהכנסה נוספת לעיסוק מדריכי כושר למשל. קורס מדריכי כושר מכשיר אתכם כמאמנים אישיים או קבוצתיים אך אין זו משרה מלאה ולכן חשוב לשלב אותה עם עוד מקצוע מהתחום כמו שידורי פודקאסט. תוכלו להביא בשידורים דוגמאות חיות מהשטח ולדבר על חוויותיכם כמדריכי כושר, לעסוק באימוני כוח ואימונים אירוביים ומצד שני ליהנות משידורים אקטיביים משלכם.


4 – קורס אנליסטים וסקאוטינג

ישנם בארץ לא מעט מועדוני כדורגל המעסיקים אנשי מקצוע שיודעים לאסוף ולעבד נתונים הקשורים למשחקי ליגת העל, הליגה הלאומית והליגה לבוגרים ולנוער. בקורס לומדים כיצד לנתח משחקים וקבוצות באמצעות נתונים סטטיסטיים, להכיר את תפקידו של המנהל המקצועי, לזהות מערכי כדורגל, לבנות לשחקן פרופיל מקצועי ולערוך התאמה בין השחקנים לשיטות בהן הם נוקטים.


5 – אנליסט אישי

קורס אנליסט אישי לשחקני כדורגל הוא אחד ממסלולי ההתמחות של קורס אנליסטים וסקאוטינג. הקורס יכשיר אתכם לעבוד באופן אישי מול שחקן כדורגל מכל ליגה כדי לשפר את הביצועים שלו ולהפוך את המשחק שלו ליעיל באמצעות ניתוחים סטטיסטיים, דוחות אישיים, תוכנות המנתחות פרמטרים אינדיבידואליים והסקת מסקנות אישיות המאפיינות את השחקן.

572 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page