top of page

מקריות זה שם המשחק/ בן אור ניגרי

העולה החדשה ישנה מכפר סבא אירחה את הפועל חיפה המתחדשת באצטדיון המושבה. ההתרגשות ביציעים ועל המגרש הייתה גדולה אבל כדורגל גדול לא היה. שער יפיפייה ודי מקרי של אלי בלילתי בדקה ה-74 הכריע את ההתמודדות.


הפועל חיפה עברה עונה לא פשוטה בעונה שעברה ואחרי קיץ די סוער בשבועות האחרונים הסגל של חיים סילבס מתחיל להראות טוב לאחר שעבר מתיחת פנים הקיץ. מהצד השני, אופיר חיים פותח עונה בפעם הראשונה בליגת העל כמאמן ראשי עם הפועל כפר סבא.


שחקני הפועל חיפה בחימום. צילום: בן אור ניגרי

כבר עם העלייה של הקבוצות לכר הדשא היה אפשר לחוש את ההתרגשות, בעיקר בצד הירוק. כפר סבא חזרה לליגת העל לאחר שנתיים בלאומית והיה אפשר לראות כמה ליגת העל הייתה חסרה לה כבר מהפתיחה.

חניכיו של אופיר חיים הכתיבו את הקצב בדקות הראשונות וכמעט כבשו מכדור חופשי על סף הרחבה. כמה דקות לאחר מכן גם החיפאים נכנסו למשחק. קרן טובה הגיעה לטאפוקו, שהעביר כדור מעולה לרוחב השער ללא מענה. על הריבאונד השתלט נס זמיר ובעט כדור מעל המסגרת.

האיש המרכזי של כפר סבא במחצית הראשונה היה עומר פדידה. הקפטן הנהדר של הירוקים הרבה לאיים על השער מחוץ לרחבה ולא היה רחוק מהשער של בוריץ' בדקה ה-30 לאחר הרמה טובה של עזריה מצד ימין. על סף ההפסקה, תרגיל נהדר מכדור חופשי הגיע שוב לפדידה, הפעם בוריץ' נאלץ להתערב ולמחצית הקבוצות ירדו ללא שערים.

סילבס לא אהב את מה שראה בחצי הראשון והגיב עם חילוף כפול. גל אראל שחזר מפציעה וקווין טאפוקו פינו את המקום לגילי ורמוט ולירן סרדל שהשתלטו יחד עם פרנסיסקו ג'וניור על מרכז השדה. כפר סבא התקשו להגיע למצבים במחצית השנייה והפועל חיפה הייתה זו שהכתיבה את הקצב.

גילי ורמוט היה במרכז האירועים. תחילה הוא התעלל במגן היריבה אביב סולומון והעביר כדור לנס זמיר שנגח קצת מעל השער. כמה דקות אחר כך סולומון הצעיר הגיב עם תיקול חריף על הקשר הוותיק שלא קיבל את זה בצורה יפה בכלל.

ואז, דווקא בדקות שהפועל חיפה קצת נרגעה הגיע השער. ג'וניור במשחק טוב בקישור של חיפה החליף מסירות עם בלילתי שבחצי גלישה הרים בהקשתה את הכדור לעבר הרחבה ישר אל הרשת של ישראלי. שער מקרי אבל כל כך שמח בצד האדום שמעניק להם יתרון חשוב.


כובש שער הניצחון, אלי בלילתי. מתוך עמוד האינסטגרם של הפועל כפר סבא.

עד לסיום הפועל חיפה הגיעה לעוד מצב קורץ, כאשר אלמוג בוזגלו עבר את בלמי כפר סבא אבל נעצר אצל ישראלי. בסיום, הפועל חיפה מנצחת את כפר סבא במשחק הראשון של העונה.

הפועל כפר סבא יכולה להיות מעודדת בעיקר מהיכולת בחצי הראשון, אך מודאגת מהיכולת של החלוצים שלה. טראורה שהוחלף וקוקו לא תרמו לחלק ההתקפי של אופיר חיים בשום צורה,כאשר המוציא לפועל העיקרי ואפילו היחידי בחלק ההתקפי היה עומר פדידה.

המאמן המנצח התייחס בסיום לשוני ביכולת של הקבוצה שלו בשתי המחציות ואמר: "כפר סבא הקשו עלינו בחצי הראשון, הייתה פאניקה אך בהפסקה עשינו את השינויים הנכונים, גם בשחקנים, גם בגישה ושיחקנו יותר טוב במחצית השנייה". בנוסף סילבס התייחס לדרבי בשבוע הבא ואמר: "אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח". גם בלילתי, המגן שכבש את שער הניצחון, התראיין והודה: "לא התכוונתי לבעוט לשער"

בצד האדום יכולים להיות מרוצים בעיקר מהחצי השני. החילופים של סילבס שינו את המשחק. גילי ורמוט הוכיח שמקומו בהרכב שבוע לפני הדרבי. גם פרניסיקו ג'וניור הציג יכולת טובה, חילוצי כדור חשובים במרכז המגרש, משחק שקט ואחראי ובישול שער הניצחון.

הפועל כפר סבא תצטרך להעלות את הרמה אם בכוונתה להישאר בליגה ותנסה לעשות את זה כבר במחזור הבא בקריית שמונה. הפועל חיפה צריכה לעשות את אותו הדבר כדי להגיע לפליאוף העליון ובשבוע הבאה זה יהיה סרט אחר לגמרי נגד עוד קבוצה בירוק, מכבי חיפה. כדורגל גדול לא היה במושבה אבל שער אחד מקרי ונהדר והרבה תשוקה למשחק ולליגה שכולנו אוהבים הייתה ועוד איך.





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page