top of page

ניחום לקורצקי/ אביאל שמעון

37 שניות, במשחק לפרוטוקול בלבד נכבש שער של מירקו אורמוש, שהעניק ניצחון ניחומים למנחם קורצקי.

מאמן רעננה יכול לחייך אחרי שראה את חניכיו נחושים להשיג ניצחון ראשון גם כשהוא חסר חשיבות, בקונסטלציה מסוימת בה הפועל חדרה תהיה בשר תותחים של הליגה ואשדוד שמציגה סגל ממש חלש . קורצקי מציב לעצמו מטרה, בה הוא רוצה להתרחק מהתחתית עד כדי לא להגיע למצב בו הוא נלחם על נקודות קריטיות בשלבי סיום העונה .


המשחק עצמו לא העלה ציפיות משום כיוון. דווקא האירוע שמשך את תשומת הלב היה מחריד כאשר לפני המחצית הראשונה הייתה התנגשות ראשים על כר הדשא כאשר שחקני רעננה יואב תומר ועדי נמני עלו לכדור גובה. העוצמה הייתה כה רבה, שהרעש נשמע אל היציעים הדלילים. השחקנים התפתלו מספר דקות והמתינו על הדשא לטיפול רפואי שלבסוף הוחלט לתת ליואב תומר החלוץ לנוח ולא לסכנו כאשר חש זעזוע קל בראשו .


אלישע לוי. הרבה עבודה עוד לפניו. מתוך עמוד האינסטגרם של המועדון


בתחילת המחצית השנייה, פנדל של טל איילה הוחמץ. מספר דקות פתח תקווה עדיין הייתה בחיים, אך לא הגיעה לאיום ממשי. מעבר לעובדה שלפתח תקווה היה חסר את בניון, סרסור וגל שיש הפצועים היא תצטרך להמתין ולדעת מה חומרת הפציעה של תומאס סיבוק שנפצע בדקה ה-1 במשחק אתמול.


" אני חושב על חלוץ בראש ובראשונה " אמר אלישע בסיום המשחק. המלאבסים נראו אנמיים למרות שהיו פייבוריטים במשחק . שחקניו של מאמן הנבחרת לשעבר נראו לא ממוקדים ולא כקבוצה שהולכת לרוץ לפליאוף העליון . לא ברור האם בניון יהיה שחקן מוביל , או עוד שחקן בסגל והאם סולומון יתן צעד משמעותי בנוכחות שלו בליגה ויהיה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. תומר בנבנישתי ואתי בריבו שחקנים טריים מהנוער , קיבלו המון זמן משחק בגביע הטוטו ונראה כי ישתלבו בהדרגתיות מהירה בקבוצה הבוגרת, משהו שלא קורה בהרבה קבוצות בליגה שלנו.

יהיה מעניין לדעת האם קורצקי יצליח ללכד את הקבוצה שלו עד רמת חיבור שקרוב לפליאוף עליון מאשר היצמדות לתחתית . עוד יותר מענין יהיה לראות איך הצעירים של פתח תקווה ישתלבו עם הוותיקים העונה ולאן זה יוביל .

אסיים כאן ואציין שהיה נחמד לראות את האירוניה שהאדומים מהשרון אירחו אתמול באצטדיון רמת גן בעל מספר המושבים הגדול ביותר בארץ את מכבי פתח תקווה , עוד קבוצה בעל קהל מזערי , וכמו שהתבדח מלר'קה בשידור "כמות השחקנים והסדרנים ביציע אולי זהה לקהל שיש פה ".


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page