top of page

סוף עונה: מכבי ת"א גברה 0:1 על מכבי נתניה / דור וייס

הצהובים לא הרשימו, בלשון המעטה, אבל היו יעילים כהרגלם והגדילו את הפער בפסגה, לפחות זמנית, ל-9 נקודות, אלמוג הכריע.


מכבי תל אביב ניצחה אמש 0:1 את מכבי נתניה במשחק שסגר מבחינתן את העונה הסדירה. האלופה הגיעה במצב רוח מרומם לאחר ה-0:3 הגדול בדרבי במחזור הקודם, אבל בלי שני החלוצים הבכירים שלה בסגל - ציקו אופאודו (גמר את העונה) ואיתי שכטר (אמור להיעדר מספר שבועות). על אף חסרונם, היא פתחה את המשחק עם איילון אלמוג הצעיר כ-9 ויונתן כהן ואצילי באגפים.


המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-2 למשחק, עומר אצילי רשם החמצה גדולה שהייתה צריכה להסתיים בכדור ברשת. למזלו, שתי דקות לאחר מכן, איילון אלמוג שהשלים 90 דקות וקיבל את הקרדיט מאיביץ נעץ את כדור ברשת של עמוס (ששוב ספג קללות הומופוביות לאורך כל המשחק), לאחר בישול פנטסטי של יונתן כהן שרושם כבר דאבל דאבל השנה עם 10 שערים ו-10 בישולים שהעלו את מכבי ליתרון.


אילון אלמוג הצעיר. עתיד מבטיח. (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)


מכבי שבה וניסתה להבקיע את השני, דקות ספורות לאחר מכן, אבל מכבי נתניה הציגה אופי ומנעה ממכבי תל אביב לשלוט במשחק כפי שהיא רגילה. מכבי נתניה השאירה את מכבי ת"א עם בעיטה אחת למסגרת שלרוע מזלם של היהלומים זאת גם הייתה הבעיטה שהכריעה את ההתמודדות. נתניה נשארת שוב רק עם המחמאות, סיפור שבעצם מספר את כל העונה שלה.


לאחר המשחק נשאל איביץ על היכולת של קבוצתו שהגיב: "המשחק הכי גרוע של מכבי תל אביב העונה". כובש שער הניצחון, איילון אלמוג, דיבר גם הוא לאחר המשחק ואמר: "זה היה משחק פחות טוב שלנו, זה קורה וצריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה ואני שמח שעשינו את זה". אלמוג נשאל גם על ההחלטה להישאר במכבי תל אביב השנה לאחר ההצעה הגדולה שקיבל בשנה שעברה מבית"ר ירושלים והגיב: "הייתה הצעה גדולה מבית"ר, חיכיתי לראות מה קורה ואני שמח שנשארתי בסוף במכבי תל אביב, בבית שלי".


איביץ' על הקווים. מרוצה מהמשחק? פחות. (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)


בצד המאוכזב של ההתמודדות, במכבי נתניה יצאו עם רגשות מעורבים שכן הקבוצה שיחקה נהדר אבל שוב נשארה ללא נקודות ורק עם המחמאות. עוזר המאמן, שי ברדה, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בארץ לדעתי, מכבי תל אביב קבוצה מצוינת אבל הוכחנו היום שאנחנו יכולים לעמוד שווה מול כל יריבה". ברדה נשאל גם האם קבוצתו הייתה ראויה השנה לפלייאוף עליון ואמר: "אם לא הגענו סימן שלא הגיע לנו. אני לא מאמין באם והרבה דברים לא הסתדרו השנה אבל אם אנחנו לא שם כנראה שלא הגיע לנו. פשוט".


לאחר המשחק קשרה של מכבי תל אביב, אייל גולסה, העלה לחשבון האינסטגרם לו תמונה של רגלו לאחר עבירה חריפה שספג במהלך המשחק משחקנה של נתניה, זלאטן שחוביץ, שאפילו לא ראה צהוב וכתב: "חייב אדם לברך הרעה, כשם שהוא מברך על הטובה. תודה לאל שזה רק זה".

כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page