top of page

סערת רוחות/ רותם ספיר

עוד בכביש 5 בדרך לאצטדיון 'המושבה' כבר הרצתי מחשבות על התיקו המאופס שמצפה לי במשחק בין בני יהודה למכבי נתניה. אמנם שתי הקבוצות נאבקות על מקום באירופה בשנה הבאה ואולי אפילו על סגנות, אבל הנחתי שהראש של שתיהן כבר לגמרי בחצאי הגמר של גביע המדינה בהמשך השבוע.

גם מזג האוויר לא נראה מבטיח עוד טרם שריקת הפתיחה והרוח, כמו אקדח שמופיע במערכה הראשונה, הקשתה על הילדים במרכז המגרש להניף את דגל הליגה. אבל מה אפשר להגיד? טעיתי.

לא היה שקט אמש באצטדיון בפתח תקווה. לא על כר הדשא, לא על הקווים, לא ביציעים ולא בחדרי ההלבשה. זה התחיל (והמשיך) עם מאמן כתום עצבני וקופצני. יוסי אבוקסיס הירבה לצעוק על שחקניו בתוספת נפנופי ידיים ותפיסת הראש כ'לא מאמין', אבל רוב טענותיו היו כלפי צוות השיפוט. גם הקהל הכתום היה סוער והמאבטחים נאלצו להיכנס כמה פעמים בנסיון להרגיע את העניינים. אפילו דראפיץ' הרגוע נקלע לדין ודברים עם האוהדים משכונת התקווה, שמנגד לא חסכו ממנו את ה"ביקורת" שלהם כלפיו.


מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי נתניה

במהלך המחצית השנייה הצדדים והעצבים התחלפו. הMVP של המשחק - הרוח הגבית – עברה מהצד הצהוב לצד הכתום ונהפכה לאויבת של הנתנייתים. אפילו הספריי של אלי חכמון התעופף לכל עבר. אבל הבעיות של השופט הראשי לא נגמרו שם וההתעלמות שלו ושל צוות הVAR מנגיעת היד של אבישי כהן ברחבת נתניה הכתימו בכתם נוסף את השנה השחורה של שופטי הליגה. ניסו למכור לנו שהוידאו יהיה המשיח ושטעויות השיפוט יגמרו, אבל משיח לא בא. במי\במה נעזר עכשיו? תשובות נכונות יש לשלוח לאייל סגל.


לא רגוע. אבוקסיס. צילום: רותם ספיר

אירוע מרגש שנרשם במגרש עם עליית השחקנים הוא הטקס לזכרו של ניקולאי קודריצקי. 25 שנה אחרי מותו הטראגי בתאונת דרכים, המועדון לא שוכח את החלוץ האוקראיני שהיה לאחד מגדולי הזרים שנחתו כאן. הסרטון של רגעיו הגדולים בקבוצה ביחד עם דברי אלמנתו לקהל בני יהודה, שהיא אוהבת אותם ומודה להם על כך שהם זוכרים את ניקו, לא הותירו עין יבשה ביציעים.

לאחר הסופ"ש שהיה אפשר להגיד שלא שקט בקבוצות לפני סערת הגביע. בקבוצה המארחת בעיקר נשמעו טענות כלפי מאוויס צ'יבוטה ובקרב האוהדים היו שאמרו כי מאז החתימה בלודוגורץ זה לא אותו מאוויס. בנוסף, יש כמה פציעות שיטרידו את המאמנים בשתי הקבוצות וגם היכולת לא הייתה מעודדת במיוחד, אבל נראה שהשינוי העיקרי ששני המועדונים יאחלו לו הוא של מזג האוויר. אמרנו שעון קיץ לא?


כותבת הטור הינה סטודנטית במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page