top of page

עלי באבא / דאגר דאגר

עלי עותמאן כבש את שער הניצחון לבני סכנין במשחק בו אירחה עירוני ק"ש את בני סכנין במסגרת גביע הטוטו.

ברוכים הבאים לכדורגל הישראלי עונת 2018-19. לפני פתיחת המשחק שחקני ההרכב הראשון של בני סכנין עושים חימום , כשברקע מעבר לגדר המפרידה בין המגרש ליציע עומד לו עוזר המאמן של בני סכנין עודד קוטר ומחלק לו הוראות לשחקנים . את המשחק עצמו ראה קוטר ביחד עם המאמן בב"ז מהיציע , כאשר מאמן השוערים מוטי אזולאי עמד על הקווים, בגלל שהתקציב של הקבוצה טרם עבר בוועדת התקציבים. כך נראה הכדורגל שלנו- כמה עצוב.

בסכנין עדיין מחכים ל-2 מליון שקל שאמורים לקבל עוד השבוע מהעירייה, בלעדיהם ימשיכו צוות המאמנים והשחקנים קלאדומיר פירירה ,מהראן ראדי ,אמיר נסאר ,עוביידה חטאב וגורג אקפיו לשבת ביציע. היו"ר של הקבוצה אבו יונס איים בהתפטרות ובשחרור שחקנים אם הכסף לא יועבר השבוע.


אבו יונס. מחכה לתקציב מהעירייה

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה . על המחצית הראשונה אין מה להרחיב. במחצית השנייה ראינו יותר אירועים . קריית שמונה לחצה, בדקה ה-49 שעט שמעון אבוחצירה לבד מול קנדיל, אך הוכשל מאחור מחוץ לרחבה ע"י אלפאן פנושי, בלם סכנין, שהורחק ע"י השופט אלי חכמון בכרטיס אדום.

דקותיים מאוחר יותר הדביק חלוץ ק"ש נייג'ל הייסלבנק נגיחה מתוך הרחבה לקורה.

דווקא באמצע הלחץ של ק"ש עלתה סכנין ליתרון בדקה ה55 בבעיטה חופשית נהדרת מ25 מטר של עלי עותמאן לרשת של זועבי שהגיב באיחור.


עלי עותמאן חוגג את שער הניצחון

2 דקות עברו וזועבי שוב טעה כשלקח ביד כדור שהחזירה לו ההגנה. השופט שרק לעבירה מרחק 6 מטר מהשער שלמזלו של זועבי לא התוצאה לא הוכפלה. לאחר מכן מהדי זועבי הוחלף בגד עמוס בגין כאבים בגב, ולא בגלל היכולת, על פי גרסת ק''ש. סילבס ניסה לעשות שינוי להשוות את התוצאה כשהכניס את איסמעיל ריאן , עידו דוידוב ועומר לקאו אך ההתקפה שלו הייתה חסרת תכלית כל פעם שהגיעה לרחבה וכמעט לא הגיעה למצבים.


לק"ש צריכה להידלק נורה אדומה . למרות שיש לקבוצה סגל טוב, היא שלושה הפסדים רצופים, מה גם שהיום נגד יכולת חלשה של סכנין, שנשארה כמעט מחצית שלמה בעשרה שחקנים , עדיין לא הצליחה לנצחואפילו לא לחלץ נקודה. חיים סילבס מנסה לשדר עסקים כרגיל ואמר אחרי המשחק: "אני מאמין בסגל הקיים ,לא נעים להפסיד אבל אנחנו עדיין לפני פתיחת הליגה נלמד מהטעויות שהיו ומאמין שניצחון אחד יחזיר לנו את האמונה ונהיה קבוצה יותר טובה." על חיזוק בעמדת השוער:" כרגע זה לא עומד על הפרק ואי אפשר להסיק מסקנות אחרי משחק אחד."


חיים סילבס. מאמין שק"ש תצא לדרך חדשה

בגזרה של סכנין , צריכים להיות מרוצים מהניצחון [בכל זאת, ניצחון ראשון בגביע הטוטו מאז 2014 ]. הקבוצה שיחקה בעשרה שחקנים מחצית שלמה. מה גם שהסיכוי שלהם לעלות לחצי הגמר עדיין קיים . אך הם צריכים להיות פחות מעודדים מהיכולת. אמנם ההגנה שמרה על שער נקי, אבל משחק ההתקפה כמעט לא קיים. לקבוצה יש שלושה אסים בהתקפה ,מוגרבי ,כליבאת ואזולאי אבל אין מי שיספק להם כדורים. אולי אם הקבוצה תעבור בוועדה התקציבית, אז יוכלו ראדי ופריירה לשחק ויעבו את חוליית הקישור. בסיום המשחק ענה ג'אבר עטאא כשנשאל על השחקנים החסרים :" ברור שאיתם יותר טוב, אך כל שחקן שעולה צריך לתת 200 אחוז , שמח על הניצחון ושלוש הנקודות." על המטרות של הקבוצה לעונה ענה: "רוצים להיאבק למעלה בפלייאוף העליון"




29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page