top of page

עליה קוץ בה/ עדן הרשקוביץ

הפועל חדרה שחזרה לליגת העל אחרי 39 שנה, כבר יכולה להתהדר בניצחון ראשון לעונה. דרבי האדומות והעולות, נגמר בניצחון דרמטי.


הפועל חדרה, הקבוצה שאף אחד לא נתן לה סיכוי, הדהימה את האחות מתל אביב. בעונה החולפת המפגשים בין הקבוצות נגמרו בתיקו. אמש, אחרי הצגה נהדרת של החבורה של אביטן, חדרה השיגה 3 נקודות חשובות מתמיד במאבק להשאיר חותם בליגת העל. למרות השער הדרמטי, חדרה שלטה ללא עוררין והייתה יותר מראויה לניצחון הראשון לאחר 39 שנות גלות מהבמה המרכזית.


עוד לפני המשחק הגיע ראש העיר מלווה בעוד 2000 אוהדים למגרש בנתניה. חולצות חולקו לקהל והאווירה בצד החדרתי הייתה בשמיים. הכרוז מצידו, לא הפסיק להזכיר לכולנו שמדובר בסינדרלה אולי הכי גדולה בתולדות ליגת העל. מנגד, האדומים ארגנו צעדת תמיכה ענקית עוד לפני המשחק בדרך למגרש. 4000 אוהדים צבעו את היציע המזרחי ואין אחד שלא התמוגג מהמראות של הצבא האדום שוב בליגה הבכירה.


אוהדי הפועל תל אביב. קרדיט : עמוד האינסטגרם של הפועל חדרה


על המגרש ראינו משחק מאוד מפוזר של שתי הקבוצות. מי שידעה לנצל זאת היא דווקא חדרה. בזכות משחק נהדר של הצעיר מוחמד אבו פאני והרכש החדש קווין טאפוקו, החבורה של אביטן שלטה במרכז המגרש וגם עלו ראשונים על לוח התוצאות והדהימו את כולם. כולל את עצמם. את החבורה של רפואה ראינו מגיעים למשחק רק לקראת סוף המחצית הראשונה. עומר דמארי, הבן האובד והקפטן במקום אוראל דגני הפצוע, קיבל כדור נהדר מרמזי ספורי וכמו חלוץ מנוסה גלגל לרשת. הפועל תל אביב ספגה מכה מאוד קשה כאשר הבלם אדי גוטליב המשיך את היכולת החלשה וספג 2 כרטיסים צהובים בתוך 5 דקות ויחד עם כל הבעיות מסביב, ההגנה של רפואה נראתה אבודה לחלוטין. רפואה שלא היה מרוצה מהתוצאה, המשיך עם הרכב מאוד התקפי גם לאחר ההרחקה. לקראת הדקות האחרונות ראינו מראה מיוחד. הקהל של חדרה דרש בקולו את אסי גומה על המגרש, וקיבל. הסמל של חדרה שהעלה במו רגליו את הקבוצה לליגת העל, הכניס רוח התקפית מיוחדת, וממש לקראת תוספת הזמן, שהיה נראה שחלוקת הנקודות ברורה, כמו חלוץ גדול כבש את השער השני של חדרה ולמעשה שם חותמת על המשך המסע המופלא של העולה החדשה.


שחקני הפועל חדרה חוגגים את ניצחון. קרדיט : עמוד האינסטגרם של הפועל חדרה


"נלחמנו כל הקיץ מחוץ למגרש, התפקיד של השחקנים להוכיח שהמלחמה לא הייתה לחינם." כך סיכם מאמן הקבוצה ניסו אביטן שחגג את ניצחונו הראשון בליגת העל. מנגד, קובי רפואה שנראה מאוד עצבני אמר בסיום "שיחקנו לאט, לא מספיק יצרנו מצבים". המאמן גם הוסיף "נבוא עם אנרגיות חדשות לשבוע הבא, קשה מאוד לקחת משהו ממשחק כזה."


בתיאטרון הבימה, ישנו מופע ידוע בשם "מה עושים עם ג'ני." אמש בנתניה ג'ני – העז של חדרה, לא ידעה את נפשה מרוב אושר. הפועל תל אביב מצידה, תנסה לעצור את כדור השלג לאחר ההפסד בדרבי ואמש, ונראה שמחכה לרפואה עוד המון כאבי ראש. כבר בשבוע הבא יארחו האדומים את הפועל חיפה הלוהטת. חדרה תצא למשחק בטדי, אבל עד אז, אל תעזו להעיר את ג'ני מהחלום.

66 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page