top of page

עם הפנים קדימה\ דוד מחליס

מזג אוויר מושלם לכדורגל, מאבק על מקום בחצי גמר גביע הטוטו ושלהי החופש הגדול. אלו סיבות מספיק טובות לכך שאתמול נהרו לאצטדיון טדי משפחות רבות עם ילדים קטנים, מה שסיפק אווירה קייצית קלאסית כיאה לחודש אוגוסט. הירושלמים הכישרוניים פגשו את הקבוצה המתחברת של רוני אוואט מאשדוד.


אז נכון, רק כ-4,000 אוהדים (מתוכם כ-20 אשדודיים אדוקים) טרחו להגיע אתמול לאיצטדיון טדי אך רובם המוחלט היו משפחות עם ילדים מה שנתן תחושה נינוחה, קלילה,שמחה וגם שקטה יחסית ביציעים. היה נדמה שאוהדי בית"ר שומרים את גרונם לקראת המפגש עם הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של הליגה בעוד כשלושה שבועות, כשברוב המשחק שרר שקט ממש לא אופייני במיוחד מכיוון היציע המזרחי. שלט של "לה פמיליה" אמנם נתלה במרכז היציע אך אין ספק שחסרונם של ארגון האוהדים הורגש היטב.


השחקנים בהמנון הלאומי. צילם: דוד מחליס

על המגרש ביתר פגשה את מ.ס אשדוד במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים בגביע הטוטו. בית"ר הגיעה במאזן מושלם כשרק שלומה ימים קודם ניצחה את היריבה המושבעת מתל אביב 1-0 משער נהדר של המגן מקסים גרצ'קין. באשדוד לעומת זאת פתחו עם ניצחון ותיקו מאכזב במיוחד מול נס ציונה במחזור הקודם לאחר שחטפו שער שיוויון בתוספת הזמן. ניצחון של אשדוד במשחק היה מקרב אותם עוד צעד על עבר חצי הגמר אך פערי הרמות ניכרו היטב כבר מהפתיחה למרות שבית"ר פתחה עם הרכב משני .

המשחק עצמו נפתח בצורה קצת מנונמנת אך כבר לאחר עשר דקות בית"ר התעוררה והשתלטה על העניינים כשהיא חיפשה ללא הפסקה את השער. בדקה ה-31 הוא גם הגיע לאחר שפרדי פלומיין הוכשל ברחבה ע"י אווני- הבלם האוגנדי החדש של אשדוד, והצרפתי תרגם את הפנדל ליתרון של הצהובים שחורים. הדרומיים פתחו את המחצית השנייה בצורה טובה יותר וחזרו לעניינים עם פנדל מדויק של שובל גוזלן בדקה ה-63 לאחר ספק הכשלה מצידו של עדי טמיר הצעיר.

רוני לוי העניק קרדיט ללא מעט שחקנים צעירים שאמורים לעשות את ההבדל מהספסל בעונה הקרובה כשעבור לא מעט מהם היה זה הפעם הראשונה בהרכב הפותח. שלום אדרי שהגיע מליגה א' היה טוב והגיע לכמה הזדמנויות ויקיר ארצי ועדי טמיר עשו את העבודה מבחינתם בהגנה.

1-1 בסיום המשחק, כשבית"ר מסיימת עם המאזן הטוב ביותר בשלב הבתים מה שסידר לה מפגש סופר מסקרן מול הפועל באר שבע שבוע בדיוק לפני שהן נפגשות במחזור הפתיחה של הליגה. יהיה מעניין!



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

67 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page