top of page

רדיוס זה Four כיף / אביחן טויזר

עונש? הצחקתם אותם. מכבי חיפה פירקה את ב''ש 0:4 בתצוגת תכלית יוצאת מן הכלל באצטדיון נתניה וצימקה את הפער חזרה. אבוקסיס: ''נלמד את הטעויות ונתקן''. נטע לביא ספג צהוב חמישי ויוכל לשחק מול מכבי תל אביב.


מכבי חיפה סיפקה ל- 11 אלף צופים חווית כדורגל מהטובות שראינו השנה עם בליץ ובו שני שערים מהירים במחצית הראשונה ושניים נוספים במחצית השנייה. ארבעה כובשים שונים (רוקאביציה, שרי, ווילדסחוט וחזיזה), שלושה מבשלים שונים (סולליך, רוקאביצה ושועה) ומרקו בלבול אחד שמשלים ניצחון חמישי ברציפות שלו מול הדרומיים בליגה מאז מונה למאמן הקבוצה בקדנציה הנוכחית. בלבול הוכיח שוב שהוא יודע יותר טוב מכולם איזה שחקנים להרכיב ואיך להשתמש בהם, ולמעט שתי הזדמנויות של באר שבע ומתנה קטנה מג'וש כהן - הירוקים שלטו בכל המקום על המגרש. הניצחון מקרב שוב את הירוקים למרחק שני משחקים מהמקום הראשון.


דורסים כל שזז. 0:4 מטורף במשחק רדיוס (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל מכבי חיפה)



נטע לביא ספג צהוב ויושעה אוטומטית מהמשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני הבא אך קיים חשש כי השחקן רצה לקבל את הכרטיס וביצע עברה מכוונת, דבר אשר עלול לגרום להשעייתו ממשחק נוסף, דהיינו מכבי תל אביב. בלבול סיכם את המשחק עם חיוך: "עשינו משחק מצוין, אני מאוד שמח על ההופעה ועל הנחישות. אנחנו עם הפנים לגביע זה מה שחשוב כרגע, רבע הגמר".

בצד האדום של המגרש, יוסי אבוקסיס ניסה לשמור על אופטימיות לקראת המפגש בגביע אבל סביר להניח שהוא לא חילק ליטופים בחדר הלבשה בתום המשחק והיה לו הרבה מה להגיד לשחקניו, שהרבו לאבד כדורים במרכז המגרש וקרסו תחת המעמד. להפועל באר שבע יש פליאוף שלם לשחק וחשוב לזכור ששום דבר לא מובטח והמקום באירופה מונח כאן על הסף. אחרי שאלונה ברקת החליטה לפתוח עוד קצת את הארנק בינואר ניתן להגיד בוודאות שחומר השחקנים הקיים חייב להראות טוב יותר כדי להחזיק את העונה הזו בחיים עבורה. יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "ננתח את המשחק, נראה אותו, גם בהפסד קשה שכזה ראינו כמה דברים טובים. אם אשחק עם 3 בלמים בגביע? נראה. חוסר ריכוז ושתי טעויות איבדו לנו את המשחק. לא נחפש אשמים רק לתקן" חתם המאמן.


הם בכל מקום. האוהדים הירוקים (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של מועדון כדורגל מכבי חיפה)



ככל הנראה הפועל באר שבע לא תשיג אליפות השנה עם אבוקסיס. אולי כרטיס לאירופה. אולי גביע ואולי לא. מכבי חיפה הוכיחה שהיא כאן ושהיא לוהטת. היא חזקה והיא דורסת. היא הראתה לנו שוב איזה יופי של כדורגל מתחבא לה ברגליים ועלול להתפוצץ בכל משחק נתון ובכל דקה נתונה בו. היא הגיעה לאצטדיון בנתניה ונתנה לאוהדים שלה להרגיש בבית. לא סתם בסוף המשחק, דקות ארוכות אחרי השריקה, נשארו האוהדים ושרו לשחקנים – " איזה כיף היה ברדיוס, רדיוס רדיוס רדיוס רדיוס..."




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page