top of page

רפואה שלמה/ תום רוזנווסר

עודכן: 5 במרץ 2019

הפועל ת"א הביסה 6-0 את מכבי פ"ת בתוצאת טניס היסטרית והיסטורית. הקבוצות נכנסו לדשא צמודות בטבלה, וירדו מהמגרש כשתהום פעורה ביניהן.


מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

איזה משחק היה לנו אמש באצטדיון המושבה בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקווה. ממעמקי תחתית ליגת העל הכדורגל הישראלי שב לרגש אותנו. 4800 אוהדים אדומים ראו את הפועל תל אביב נהנית מחגיגה אדומה בעוד מכבי פתח תקווה ואוהדיה בוודאי הרגישו בצד הלא נכון של חתונה אדומה.


צילם: תום רוזנווסר

הקבוצות נכנסו למשחק במצב די דומה, ויצאו ממנו במצב שונה לחלוטין. ערב המשחק שתי הקבוצות היו עם 25 נקודות ובמרחק 3 נקודות מהקו האדום. כפי שברור לכולם שכדורגל משחקים בשתי רגליים, כך היה ברור שהמשחק הזה הוא על רגל וחצי - להישארות בליגה. שתי הקבוצות עם מאמן חדש/ישן שמכיר היטב את המערכת, ולשתיהן יש עונה מאכזבת ביחס לציפיות שהיו מהן בתחילת העונה. ובסוף המשחק? אחד העיתונאים שאל (חצי ברצינות) את קובי רפואה האם זו "קבוצה לאליפות?" בעוד גיא לוזון מדקלם הסברים בזמן שניכר עליו שהוא עדיין לא מבין מה באמת קרה לקבוצה שלו.


מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

ואולי פה בדיוק נעוץ ההבדל שראינו גם על המגרש.

קובי רפואה מסרב לטפס לענן האופוריה של האוהדים והתקשורת, ומקפיד לשמור את הרגליים חזק על הקרקע כאשר חוזר על כך שהפועל תל אביב היא עדיין קבוצת תחתית: "נצטרך לאסוף נקודות כדי להישאר בליגה".

מעבר לכך, גם הוא יודע שהתוצאה הייתה יותר בזכות חולשתה של פ"ת ופחות בגלל תצוגת עילית של חניכיו.

מגיא לוזון לעומת זאת, אפילו לא שמענו את המילים "תחתית" או "הישארות בליגה".

וזו בדיוק האדישות, או השאננות, שאפיינה את השחקנים שלו במגרש. במילותיו: "רכות כזאת" שבאה לידי ביטוי בהפסדים בכל המאבקים על הכדור. המילה מאבקים חשובה פה. כי הישרדות בליגה קבוצות תחתית משיגות במאבק ארוך אשר רצוף במאבקים קטנים. דוקטור רפואה מבין את זה היטב, וטוב יעשה מיסטר לוזון אם גם הוא יפנים את גודל השעה. ואם בשעות עסקינן, אז יפה שעה אחת קודם, כי שבוע הבא הם מול אשדוד. שם כבר התעוררו. והם על הגדרות.





רגע לפני שנפתח הפער בין הקבוצות על הדשא. צילם: תום רוזנווסר


כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

104 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page