top of page

רצה לחזור בשלום- וחזר בשלוש/ מתן טבת

מכבי חיפה, שהגיעה מלאת מוטיבציה לקראת הקלאסיקו הישראלי הנוצץ בסמי עופר, נגד המוליכה מכבי תל אביב, שוב הורדה אל הקרקע. שבוע של הכנות, תרגולים, עבודה מנטלית והצהרת כוונות שחיפה תעמוד איתנה מול החיילים של איביץ', התפוצץ לאיתי מרדכי בפנים תוך ארבע דקות בלבד, במשחק בו המאמן הסרבי לימד את המורה לנהיגה החיפאי ואת כולנו, יעילות מהי.

הגיעו דרוכים? שחקני חיפה לפני המשחק. ( צילום: מתן טבת)

הגשם לא הפריע לכ-25,000 אוהדים, מתוכם 5,000 שהגיעו מתל אביב ולא הפסיקו לעודד לרגע, כאשר מן הצד השני המחאה של הקהל הירוק נגד יעקב שחר, ליצור אווירה מחשמלת, במשחק שהיה יכול לשים את חיפה בחלק העליון של הטבלה, או להגדיל את הפער של מכבי מהמקום השני לדו ספרתי. רוקאביצה חזר להרכב, גם סולליך פתח בירוק, כשמנגד איביץ' הפתיע שוב, כשהוריד את יהונתן כהן לספסל והעלה את אלירן עטר.

כבר אחרי ארבע דקות, עטר ואיביץ' סימנו- בינגו! החלוץ קיבל כדור מקנדיל, שהיה מחליף ראוי לאלי דסה הפצוע וממרכז הרחבה הכניע את חיימוב בלי בעיה. 1-0 מהיר למכבי תל אביב. אלירן עטר נכנס לספרי ההיסטוריה, כאשר הוא הופך לשחקן השישי שמבקיע לזכות שתי הקבוצות במפגשים ביניהם. הקהל הירוק השתתק ומכבי חיפה ניסתה לחזור למשחק, למרות השליטה המוחלטת של הצהובים, אך שתי הזמנויות גדולות של מוחמד עוואד הוחמצו. למעט ההזדמנויות של עוואד, שהגיעו בהבלחות קטנות, הירוקים לא הצליחו להניע כדור, איבדו כדורים רבים והיו חסרי אונים מול השחקנים היעילים של תל אביב, ששלטו בכל פיסת דשא על המגרש. רגע לפני הירידה למחצית, עוד כדור הורם מהאגף הימני של הצהובים, עטר שוב היה במקום הנכון ושם את השני, 2-0 למכבי תל אביב. השחקנים החיפאים ירדו שבורים לחדר ההלבשה, תחת שריקות הבוז של הקהל, כשמרדכי היה צריך לחשוב איך להרים אותם.


בפתיחת המחצית השניה חיפה ביצעה חילוף התקפי והכניסה את קהת במקום מנדז'ק, אך לאחר 90 שניות, עוד לפני שהאוהדים הספיקו לשבת במקומם, פרץ הגיע לכדור קרן שהרים אלירן עטר, מי אם לא הוא, קבע 3-0 צהוב וחסך לחלק מהאוהדים את הישיבה על הכיסא, כשנהירה החוצה הורגשה מהיציעים הירוקים, בדקה ה-47 בלבד. מכבי לא הפסיקה להניע כדור וליהנות מהכדורגל שלה, כאשר שון וייסמן הוקפץ אצל הירוקים, מעט מאוחר מדי. לקראת הדקה ה-70 תל אביב הורידה את הרגל מהגז, סולליך הבקיע שער מצמק וניסה להפיח אור בקהל הירוק שנשאר. קהת בהחמצת ענק פספס הזדמנות להחזיר את חיפה למרחק שער בלבד מנקודה, אך לאחר מכן מכבי שמרה על התוצאה עד לסיום. ניצחון 3-1 למכבי תל אביב, שדוהרת ולא נראה שיש מי שיעצור אותה בדרך לאליפות, על מכבי חיפה שהמשיכה להיות חלשה ולא הראתה סימנים של קבוצה ששווה פלייאוף עליון


חגיגה צהובה בסמי עופר ( צילם : מתן טבת)

לאחר המשחק מרדכי סיכם: "קיבלנו שער מוקדם ועוד שער רגע לפני המחצית שטרף את הקלפים. שער של עוואד במחצית הראשונה היה יכול לשנות את המשחק. ניסיתי להרים את השחקנים במחצית ולדחוף אותם שלא יפסיקו להילחם, אך גם אני אמרתי לעצמי לאחר השער השלישי 'אוי ואבוי' כמו כל מי שהיה באיצטדיון. אקח את הסטטיסטיקה של ה-20 דקות האחרונות, שם שיחקנו טוב מאוד והראינו מה אנחנו יכולים. אני מבקש מהקהל להמשיך לדחוף ולא להתייאש".

מסיבה בחיפה? אכן הייתה- אבל מסיבה תל אביבית! מרדכי יצטרך להשתמש בכליו כמורה לנהיגה כדי להראות לחניכיו איך מבצעים זינוק בעליה, על מנת למצוא את הדרך לצאת מהבוץ.



כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון


50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page