top of page

רצף ניצחונות חוץ? לא ברוממה / מחמוד אגבאריה

זהו זה. חוזרים לתלם. חיפה דרסה (אתמול) די בקלות את אילת בתצואה 85-107, במשחק הגנתי מצוין. הבליץ' בהתקפה של הירוקים, העלתה אותם למקום הרביעי בטבלה. הקורונה ואולי השבת, השפיעו על כמות הקהל ביציעים.


הירוקים, במשחק שאפשר להגדירו כדי קליל, ניצחה את אילת במשחק ביתי חשוב אחרי שני הפסדי חוץ, והמשיכה ברצף של נצחונות ברוממה. שני שחקנים היו במיטבם. ג'יימס יאנג עם 25 נקודות וגרגורי ורגאס עם דאבל דאבל מרשים כשלזכותו 15 נקודות, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. חיפה נתנה משחק הגנתי מצוין אחרי הרבע הראשון מסובך. הרבע השני התחיל בהתעוררות וכולם ראו מי זו מכבי חיפה בכדורסל.


אילת, בתחילת המשחק הציגה יכולת התקפית טובה, אבל אחרי הרבע הראשון כבר לא ראינו אותה יותר. צפינו שיהיה משחק קשה מכיוון שאילת חיפשה ניצחון חוץ רביעי ברציפות, אחרי שהפסידה במשחק הביתי האחרון נגד הפועל ירושלים. אם לא די בכך, חיפשה ניצחון רביעי נגד חיפה כשניצחה את הירוקים בשלושת המפגשים האחרונים. הכוכב החדש, ג'ורדון סווינג, במשחק בכורה שלו במדי הירוקים לא הרשים, אבל הדרך עוד ארוכה מבחינתו. הקהל לא נשאר חייב והחמיא לו על הופעתו. יש לו עוד מה להוכיח, זה בטוח.


למרות כמות האוהדים ביציעים, הירוקים ניצחו (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של Maccabi Haifa Basketball)



גרגורי ורגאס, האיש שלא נגמר, עבר את 1000 הנקודות במדי הקבוצה. אחרי נקודת האלף שלו, לחץ על כפתור BEAST MODE. הקורונה גם היא היוותה פאקטור במשחק, כשממוצע הקהל במשחקים הביתיים בחיפה עומד על 1400 איש, אתמול בערב קיבלנו ממוצע של בין 800-600 איש. עכשיו השאילה היא "מה יקרה במגרשי הספורט בישראל?". נכון להיום, זה פוגע בהכנסות הקבוצות והשחקנים מתחילים להרגיש אין הבדל בין משחק בית למשחק חוץ, ואם לא די בכך - אין טעם למשחקים בלי קהל. מה שיותר חשוב הוא שמכבי חיפה ניצחה ועלתה למקום הרביעי בטבלה. באם תשמור על האיזון עד לתחילת המשחקים בפלייאוף, היא בהחלט יכולה להיות בפיינל פור הישראלי.





כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page