top of page

שטקוס על הספסל/ עידן כהן

בקיץ 2017 הגיע השוער ארנסטס שטקוס להפועל חיפה מדן האג ההולנדית והוא חתם לשנתיים. הוא היה שותף לעונה אדירה עם הקבוצה האדומה מהקריות עם זכייה בגביע המדינה ומקום רביעי בליגת העל.

ארנסט שטקוס בחתימה בהפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, מתוך האינסטגרם של הפועל חיפה

גם העונה השנייה של שטקוס בהפועל חיפה התחילה טוב. זכייה באלוף האלופים למרות שהשוער הליטאי לא שיחק באותו משחק ועם העפלה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית בצמד משחקים נגד אטאלנטה האיטלקית. חוץ מזה, במחזור הראשון הפועל חיפה ניצחה 0-5 את מכבי נתניה דבר שהראה על עתיד טוב להמשך העונה של הקבוצה.

ככל שהעונה התפתחה הפועל חיפה הידרדרה לתחתית, כך גם היכולת של שטקוס, שוער נבחרת ליטא לא הזכיר בכלל את היכולת שלו בעונה שעברה והוא ספג בממוצע העונה 1.4 שערים למשחק במשחקים שהוא שיחק. בעונה שעברה השוער ספג 1.08 שערים בממוצע. בחלון ההעברות של ינואר שטקוס חתם בבית"ר ירושלים לשנתיים והוא יעבור בסוף העונה. מהלך שלא אהבו אותו בהפועל חיפה והחליטו לספסל אותו במשחק הראשון אחרי החתימה.


שטקוס חותם בבית"ר ירושלים, צילום: עמוד האינסטגרם של בית"ר ירושלים


ביום ראשון הקרוב הפועל חיפה תפתח את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק בית נגד בית"ר ירושלים, קבוצתו הבאה של שטקוס. הפועל חיפה החליטו לא לתת לשטקוס לשחק במשחק נגד הקבוצה מהבירה וייתכן שהוא ימשיך על הספסל עד סוף העונה. אני חושב שהפועל חיפה עשתה מהלך נכון וכדאי לקבוצה להשאיר את שטקוס על הספסל עד שיעבור לבית"ר. קודם כל, הפועל חיפה קרובה להבטיח את ההישארות בליגה ואח"כ לא יהיה לקבוצה על מה לשחק ועדיף לתת לרן קדוש השוער השני של הקבוצה שעשוי להיות השוער הראשון בעונה הבאה דקות משחק, ולתת לו להתרגל לשחק משבוע לשבוע. בנוסף, אם שטקוס לא ישחק במשחקים הקרובים בהפועל חיפה יגיע לבית"ר ירושלים שוער שלא שיחק הרבה זמן אז יכול להיות שהוא יגיע בכושר פחות טוב מהרגיל ויקח לו זמן להתרגל מחדש לשחק משבוע לשבוע.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט #שדר_ספורט#שדר_ספורט #קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט #קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט #קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט #כדורגל#כדורגל #ספורט#ספורט #ליגת_העל#ליגת_העל #נדב_יעקבי#נדב_יעקבי #אורי_קופר#אורי_קופר #מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות #כדורסל#כדורסל #סקאוטינג#סקאוטינג #אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל #ניו_מדיה#ניו_מדיה #דוברות#דוברות #דיגיטל#דיגיטל #טניס#טניס #ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט #ONE#ONE #WALLA#WALLA #וואלה#וואלה #לימודים#לימודים #מכללה#מכללה #תקשורת#תקשורת #אצטדיון#אצטדיון

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page