top of page

שכחה את טעם הניצחון | זיו סיידון

בתום 90 דקות, הפועל תל-אביב והפועל-חדרה נפרדות בתיקו מאופס, עם נתון יוצא דופן מצידה של הפועל-תל אביב. תיקו חמישי רצוף ושמונה משחקים מתוך תשעה, שבו חלקה עם יריבתה את הנקודות.

מאז מאי 2021 לא הייתה קבוצה שרשמה חמש תוצאות תיקו רצופות בליגה. "שיא" המועדון של הפועל תל אביב עומד על 6, כך שהיא לא רחוקה מלשבור אותו.


הפועל תל-אביב היא הקבוצה שספגה הכי הרבה בליגה, אך למרות זאת, מאז הגעת סילבס, הפועל תל אביב נראית יותר מיוצבת, כזאת שקשה להכניע אותה. לראיה, בחמשת המחזורים שקדמו לתוצאות התיקו הרצופות, הפועל תל- אביב ספגה שנים עשר שערים, בחמישה הבאים בהדרכת סילבס ספגה רק שניים. מול הפועל חדרה, הפועל-תל אביב הייתה היריבה המסוכנת יותר על כר הדשא, שכן גם פגעה פעמיים בעמוד השער. אך בכדורגל אתה צריך גם שאלילת המזל תיהיה לצידך.


במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק, חיים סילבס אמר הרבה פעמים את המילה "מזל", שחסר להם את "השפיץ של הנעל". לפני הגעתו של סילבס, נראה שהיה חסר להפועל תל-אביב הרבה דברים מלבד "השפיץ של הנעל", טיפה סיבות לעידוד מצידה של הפועל תל-אביב.


במשחק הבא שלה בליגה, הפועל תשחק מול עירוני קריית שמונה שנמצאת מתחתיה בטבלה והפעם אין מקום לתירוצים. החלוץ הפורה שלה אלן אוז'בולוט, אמור לעמוד לשורותיה ויחד איתו הפועל-תל אביב תנסה להשיג ניצחון ראשון מאז ה-11 בנובמבר. בשביל לצאת עם ידה על העליונה מול קריית שמונה, הפועל-תל אביב תצטרך כמובן להציג יכולת טובה. אך כמו שקורצקי אמר, "גם טיפת מזל".



שכחה את ההרגשה (קרדיט לתמונה- הפועל ת"א)

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page