top of page

שנה להתרסקות הגדולה / אילון פרידלנדר

לפני שנה בדיוק העולם עצר מלכת בעקבות ההודעה הטראגית על התרסקות המסוק של קובי בראיינט - אחד הספורטאים הגדולים ביותר בהיסטוריה.


אין ספק שהתנהלותו של קובי בראיינט מחוץ למגרש הייתה שנויה במחלוקת, אך ברגע שהכוכב עלה על הפרקט דבר אחד היה ברור לכולם, עומדת להיות הצגה. קובי היה השחקן שבשבילו קונים כרטיס, או בשבילנו הישראלים, קמים בשעות הקטנות של הלילה (או הבוקר) כדי לחזות באדם העושה קסמים על הפרקט.


יום לפני התאונה, ובאירוניה מוחלטת למה שעומד היה להתרחש למחרת, נפגשו הלוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה למשחק שכולו חגיגה לכבודו של לברון ג'יימס, במהלכו עלה למקום השלישי ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה הטובה בעולם, על חשבונו של בראיינט. מי שהגיע לחגוג ולפרגן למלך היה קובי, חברו הטוב והכוכב האגדי של הקבוצה, שהיה מחוייך לאור ההצלחה של "יורשו" במועדון אותו כל כך אהב. מועדון אותו לא עזב מעולם. כמה מדוייק שדווקא לאחר מותו של הכוכב, זכתה קבוצתו בהנהגת ה"יורש" באליפות ראשונה מזה עשור, אליפות שקיבלה חשיבות יתר לאוהדים ולעיר בעקבות האסון.


בראיינט, אגדה שלא נשכח (מתוך דף הפייסבוק של Kobe Bryant)



למרות שחלפה שנה מאז מותם של קובי וביתו ג'יג'י, בת ה-13, שגם לה יועד עתיד מזהיר עם הכדור הכתום, לא ניתן לשכוח את 5 האליפויות, את השושלת האדירה שלו ושל שאקיל אוניל, את משחק השיא של 81 הנקודות נגד טורונטו, וכמובן את משחקו האחרון נגד יוטה בו קלע 60 נקודות (שיא לשחקן במשחק אחרון בקריירה).


במבט לאחור, נדמה שלא יכול היה להיות תסריט אחר שיסיים את סיפור חייו של בראיינט. ממש כמו שסיים את הקריירה, כך גם סיים את חייו – במפץ גדול. בשתי מילים – MAMBA OUT.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

224 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page