top of page

שנה לתאונה / ניב שדה

מי היה מאמין שאנחנו כאן, שנה לאחר תאונה הקשה והכואבת ביותר (אולי) בתולדות הכדורסל. קובי בראיינט - היום כל העולם יציין שנה למותו של אחד הכדורסלנים, ספורטאים הגדולים ביותר בהסטוריה של הספורט והכי מדהים הוא שמותו של הספורטאי האגדי לשעבר לא קרה בגלל המחלה המוכרת ביותר, שהיא מחלת הקורונה, אלא בגלל תאונת מסוק.


תאונת המסוק הטראגית גרמה להבין שהחיים זה אתגר שבו נצטרך לעבור עם הרבה מכשולים, צלקות, בכי, טירוף ואכזבות, אבל גם אותם אנחנו יכולים לעבור עם האנשים הקרובים אלינו, הסביבה התומכת והמשפחה הגרעינית שתעזור לנו. האמת, טוב לזכור כל שנה את האדם שלא חי איתנו ועדיין נשאר קרוב אלינו בלב כמו כל אדם קרוב.


שנייה אחר שנייה, דקה אחר דקה, יום אחר יום, חודש אחר חודש, אנו מרגישים את חסרונו של הלייקר האגדי שלאחר פרישתו הוא השתדל להיות בכל משחק ולהיות האוהד הכי שרוף של הקבוצה.


אגדה שלא תישכח (מתוך דף הפייסבוק הרשמי של Kobe Bryant)



אחרי מותו של האגדה, לוס אנג'לס לייקרס הבינה שהיא חייבת לסיים את העונה - באליפות. בסופו של דבר, לברון ג'יימס (שחקן העשור) ביחד עם אנתוני דיוויס, רג'ון רונדו, קייל קוזמה ועוד - הצליחו להביא את התואר המיוחל. היא חיכתה בדיוק עשור וזה קרה דווקא בשנה שבה השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה של הקבוצה הלך לעולמו, אז כנראה שהתואר היה נדרש לא רק למען הקבוצה, המועדון, הסמל, האוהדים אלא גם למען קובי בראיינט שככל הנראה נמצא בגן עדן שמח וגאה במועדון שבו היחיד שבו הוא שיחק.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page