top of page

שריפה בכרמל? / פלד ארבלי

מתחמם מאוד בהרי הכרמל, העתיד היה נראה פשוט יותר להפועל חיפה ואבוד לכתומים משכונת התקווה, המצב השתנה לאחר המשחק אמש (ראשון). האדומים הפסידו 3:1 לבני יהודה במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון, וזהו למעשה המשחק השישי שלהם ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. הקבוצה עדיין בסכנה כאשר היא במרחק של 5 נקודות מהקו האדום.


הקבוצה של סילבס למרות פתיחה נפלאה ומוחצת ,שכבר בדקה ה9 התבטאה לשער של עדן בן בסט לא הצליחה לשמור על היתרון , וכבר אחרי 2 דקות חטפה גול ממצב נייח מראשו של מוחמד גאדיר. דקות אלו רק הראו את הבעיה המנטלית של הקבוצה האדומה, ומדגישה את חוסר ההצלחה של סילבס לגרום לשחקניו לשמור על היתרון עד שריקת הסיום. אוהדי הקבוצה דרשו לאורך כל המשחק מול בני יהודה את התפטרותו של המאמן, שרואה את הקו האדום ממשיך להתקרב לעברו ולעבר שחקניו.


סילבס מאחור. הפיטורים היו באויר (מתוך דף הפייסבוק של בני יהודה תל אביב)



סילבס הגיב בסיום המשחק לקריאות "זה דבר נורמלי, הקהל צודק תמיד ואני מבין את זה. העונה לא טובה ואני אחראי על הכל. יש לי עונה לא טובה ברמה האישית והביקורת של הקהל נורמלית ומובנת. זה לא נעים ולא הייתי רוצה שזה יהיה ככה אבל זה המקצוע וצריך לדעת להתמודד. כל משחק הוא הזדמנות לגמור את העונה הלא מוצלחת הזו". בהפועל חיפה חוששים מירידת ליגה בעקבות המצב ואמרו: "הקבוצה נראית כמו קבוצה מתה, ככה אי אפשר להמשיך".


חיים סילבס פוטר מהקבוצה הבוקר (שני). האם שינוי בעמדת המאמן, הוא זה שיגרום את התפנית הנחוצה לקבוצה ובעצם יצליח למנוע את הירידה של הקבוצה האדומה מהכרמל לליגה השנייה? את זה ימים יגידו.




כותב הטור הנו סטודנט במכללת ספורט פאנל בקורס כתבי ספורט לפרטים על קורס כתבי ספורט לחץ כאן תגיות: #כתב_ספורט#כתב_ספורט#שדר_ספורט#שדר_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_כתבי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_שדרי_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#קורס_תקשורת_ספורט#כדורגל#כדורגל#ספורט#ספורט#ליגת_העל#ליגת_העל#נדב_יעקבי#נדב_יעקבי#אורי_קופר#אורי_קופר#מנהלת_הליגות#מנהלת_הליגות#כדורסל#כדורסל#סקאוטינג#סקאוטינג#אנליסט_כדורגל#אנליסט_כדורגל#ניו_מדיה#ניו_מדיה#דוברות#דוברות#דיגיטל#דיגיטל#טניס#טניס#ערוץ_הספורט#ערוץ_הספורט#ONE#ONE#WALLA#WALLA#וואלה#וואלה#לימודים#לימודים#מכללה#מכללה#תקשורת#תקשורת#אצטדיון#אצטדיון

416 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page