top of page

קורסי ספורט חדשים בנוף הישראלי שיתגמלו אתכם

אם בעבר קורסי הספורט היו בסיסים למדי, כיום ניתן לראות כיצד נפתחו לא מעט קורסים חדשים אשר מתמקדים באיסוף ועיבוד מידע, ובהתאם לכך יצירה של תוכנית אימונים פרטנית אשר נועדה למקסם את היכולת של הספורטאים. מהם הקורסים החדשים שיתגמלו אתכם? להלן הסקירה.

קורסי ספורט חדשים: הגיע הזמן להתקדם לדור הבא

ענף הכושר והספורט משנה את פניו, וזאת לאור פיתוח של קורסים ייחודים המשלבים בין מספר טכניקות אשר פותחו מתוך מטרה להשתמש במידע . למעשה, מדובר בהיצע עצום המאפשר לכל מאמן או מתאמן למצוא את הנישה שלו, כמו גם לשלב בין מספר אימונים. לימודי פילאטיס עדיין נחשבים למבוקשים לצד לימודי יוגה ואירובי, אולם ניתן לראות מגמה של הרשמה לקורסי ספורט חדשים בנוף הישראלי, מתוך הבנה כי נדרש לנצל את המידע של סרגל המאמצים לצורך שיפור ביצועים, ובהתאם לכך מתן מענה פרטני בעבור ספורטאים מקצועיים כמו גם חובבים. מהם הקורסים הבולטים בישראל כמו גם בעולם? להלן הפרטים:

קורס אנליסט

אחד התחומים הבולטים בתחום קורסי הכושר הוא קורס אנליסט ייעודי בעבור מאמנים אשר מעוניינים לעבוד באופן מקצועי עם ספורטאים, כאשר הקורס משלב בין עיבוד הנתונים של הספורטאי ובהתאם לכך בניית תוכנית אימונים פרטנית. למעשה, הקורס מתמקד בניתוח נתונים של הספורטאים ובהתאם לכך בנייה של טקטיקות ושיפור סרגל המאמץ, כל זאת מתוך מטרה ליצור מידע פרסונאלי לכדי אימון אישי הנועד למקסם את היכולת של הספורטאי, ולהפוך את הנתונים ליתרון, ביחס למתחרים ובעבודה במתכונת קבוצתית.

קורס סקאוט

תפקידו של סקאוטר הוא לאסוף נתונים ממשחקים ואימונים ובהתאם לכך לקבל החלטות לגבי היכולת הטכנית, ובהתאם לכך איתור של ספורטאים למועדוני ספורט. כמעט כל קבוצה בעולם מחזיקה היום בסקאוטר צמוד, ולכן במסגרת הקורס תוכלו ללמוד אודות גישות התקפה, איתור חולשות אצל הקבוצה היריבה ואבחון של תרגילים אצל הקבוצה היריבה, מתוך מטרה לייעל את מאמץ הקבוצה ולהתמודד בצורה טובה יותר במשחק. בייחוד כאשר מדובר בספורטאים צעירים אשר צריכים להכיר בצורה מושלמת את הקבוצה היריבה, בהתאם לנקודות תרופה אותן מציג הסקאוטר.

מדריכי פילאטיס

קורס מדריכי פילאטיס מאפשר ללמוד באופן מעמיק ביותר על פילאטיס וללמד אחרים. פילאטיס הינה שיטה לאימון גופני אשר עוזרת לנו בביצוע מטלות יומיומיות בצורה נכונה. על ידי סדרה של תרגילים נלמד את הגוף להשתמש בשרירים הנכונים לכל תנועה. בקורס לימודי פילאטיס למדריכים תרכשו מיומנויות מורכבות איך לבצע את התרגילים בצורה נכונה מדויקת, איך להתאים את התרגילים לאוכלוסיות שונות (מבוגרים, נשים בהריון וכו'), אנטומיה, תזונה ועוד. פילאטיס מחולק לשני תחומים: פילאטיס - מזרן או מכשירים. תוכלו לבחור את המסלול המועדף עליכם.

לסיכום, קורסים רבים ומתגמלים נפתחים בשנים האחרונות בנוף הישראלי. תוכלו לרכוש מקצוע לחיים ולהרוויח סכומי כסף בהחלט נעים, אך התחרות קשה, לכן חשוב שתרשמו לקורס שמעניין אתכם, ותלמדו אותו על בוריו, להתייעץ עם מומחים בתחום ולקרוא מידע בנושא באינטרנט.

שיהיה המון בהצלחה 😊

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כל הזכויות שמורות | עיצוב ובנייה: קבסה תקשורת 2020

bottom of page